МИ МАЄМО ПРАВО...
Тема: «Я маю право на життя!»
Програмовий зміст: дати знання про те, що кожна дитина має право на життя, вчити дбайливо ставитися до свого життя, ознайомити із знаком «Право на життя»; розвивати вміння цінувати власне життя; виховувати відповідальність за збереження свого життя.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Перелізання через колоду. Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком обличчям уперед». «Рухлива гра «Діти і вовк»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; навчити перелізати через колоду; закріплювати навички ходьби по гімнастичній лаві та вміння стрибати в глибину;
Інвентар: колода, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» (35 с) із зміною темпу та напряму (35 с).
Ходьба на внутрішній та зовнішній сторонах стопи (25 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання рук вгору із сплесками в долоні над головою. В.п.: о.с, руки вздовж тулуба. 1 – підняти підняти руки вгору над головою, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у середньому темпі.
3. Повороти тулуба. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
4. Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
«Рухлива гра «Діти і вовк». Автор Група ластівка
Заключна
частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).
Дидактична гра «Тіні»
Тема: розвиток зорового сприймання, уваги.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за увагу і співпрацю, шановні батьки.
Немає коментарів:
Дописати коментар