середа, 14 серпня 2024 р.

   МОЯ БАТЬКІВЩИНА - МОЯ УКРАЇНА
   ТРАДИЦІЇ І ЗВИЧАЇ


   Народознавство
   Тема: «Звичаї та обряди українського народу»
   Програмовий зміст:продовжувати знайомити дітей зі звичаями та традиціями українського народу; формувати у дітей моральні цінності у процесі безпосереднього включення у виконання обрядів; залучати дітей до культурної спадщини шляхом вивчення приказок, та народних пісень, збагачення знань дітей про народні обереги та символи; виховувати любов, повагу до своїх національних особливостей, бережне ставлення до народних традицій; ввести в активний словник слово «купель».
   

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком (лівим і правим боком). Кидання м`яча обома руками від грудей та знизу». Рухлива гра «Пташки і кіт».
   Програмовий зміст: удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві, бігу із зміною напряму, вміння стрибати в глибину; закріплювати вміння кидати м`яч обома руками від грудей та знизу.
   Інвентар: гімнастична лава, мат, м`яч.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» зі зміною темпу та напряму (35 с).
 

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. 

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Піднімання рук вгору із сплесками в долоні над головою. В.п.: о.с, руки вздовж тулуба. 1 – підняти підняти руки вгору над головою, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у середньому темпі.
   3. Повороти тулуба. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
   4. Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

Рухлива гра «Пташки і кіт». Автор Наталья Романченко

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Дидактична гра «Тіні»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги. 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар