МИ - МАЛЕНЬКІ ГРОМАДЯНИ УКРАЇНИ
Народознавство
Тема: «Українці ми маленькі, Україна – наша ненька»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про Україну, її народ – українців, про те, що в Україні розмовляють українською мовою; продовжити знайомити дітей з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, елементами українського національного одягу; навчати бачити спільне і відмінне в одязі хлопчиків і дівчаток; формувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, зокрема до національного вбрання; виховувати любов до Батьківщини – України.
Тема: «Українці ми маленькі, Україна – наша ненька»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про Україну, її народ – українців, про те, що в Україні розмовляють українською мовою; продовжити знайомити дітей з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, елементами українського національного одягу; навчати бачити спільне і відмінне в одязі хлопчиків і дівчаток; формувати шанобливе ставлення до традицій українського народу, зокрема до національного вбрання; виховувати любов до Батьківщини – України.
Тема: «Горщик для бабусиних квітів»
Програмовий зміст:вчити дітей ліпити посуд, використовуючи прийом вдавлювання пальцями шматка пластиліну круглої форми; закріпити вміння самостійно оздоблювати готову форму
декоративними елементами, використовуючи підручні матеріали; розвивати пам'ять,
спостережливість, творчі здібності, самостійність, дрібні м`язи пальців; виховувати почуття радості від виконаної роботи, любов та дбайливе ставлення до близьких родичів.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Руханка «Літо». КЗДО «Антошка» НМР
Мета:у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
Тема: «Руханка «Літо». КЗДО «Антошка» НМР
Шановні батьки, це руханка для відео - розваги до Дня знань. Запишіть, будь ласка, відео, як діти танцюють. З нетерпінням чекатиму на Ваші відео
Дидактична гра «Що не так на малюнку?»Мета:у даному ілюстрованому матеріалі потрібно знайти на зображеннях помилки, щось таке, чого насправді не буває. Ці завдання розвивають у малечі спостережливість, їх можна використовувати для розмови з дитиною, чому той чи інший малюнок неправильний і як має бути правильно.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!
Немає коментарів:
Дописати коментар