ЗДОРОВИМ БУДЬ!
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Постільна білизна»
Програмовий зміст: активізувати словник назвами предметів постільної білизни, працювати над точністю вживання слів; ввести узагальнююче слово постільні речі; виховувати організованість, дисциплінованість.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Музично – ритмічна вправа «Веселі м`ячики», муз. М.Сатуліної». Автор Інна Мамаєнко
Валеологія
Тема: «Що потрібно робити, щоб бути здоровим»
Мета: продовжувати формувати уміння вживати назви предметів гігієни під час відгадування загадок та узагальнюючі слова (предмети гігієни); вчити добирати слова за римою; вправляти у вживанні прикметників із суфіксами (-ісіньк-, -есеньк-); вправляти у вживанні дієслів, у яких за допомогою префіксів передане значення закінченої дії; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, необхідність у дотриманні чистоти та особистої гігієни та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню дошкільниками необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до гігієнічний навичок.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Федір Петров «Дощик»
Мета: поглиблювати знання дітей про працю людей в природі, квіти; закріпити в словнику слова – назви квітів; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.
Дидактична гра «Увага»
Завдання - знайти предмет, яки знаходиться в кімнаті.
Мета: розвиток логічного мислення, уваги.
Тема: «Федір Петров «Дощик»
Мета: поглиблювати знання дітей про працю людей в природі, квіти; закріпити в словнику слова – назви квітів; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до квітів.
Дидактична гра «Увага»
Завдання - знайти предмет, яки знаходиться в кімнаті.
Мета: розвиток логічного мислення, уваги.

Немає коментарів:
Дописати коментар