ЗРОСТАЄМО СМІЛИВИМИ
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Читання оповідання Василя Сухомлинського «Петрик, собака й кошеня»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з прозовими художніми творами; підтримувати бажання слухати; активізувати та збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення; виховувати цікавість до всього, що оточує, інтерес до художніх творів.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Метання торбинки з піском у верти-кальну ціль (щит). Ходьба з послідовним переступанням через шнури». Рухлива гра «Знайди собі пару».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; удосконалювати вміння ходити з переступанням через шнур (висотою 25 см); розвивати увагу та вміння орієнтуватися у просторі.
Ходьба на носках (25
с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Знайди свою пару». Автор Інна Карауш
Основна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук,
як горобчики (30 с).
Валеологія
Тема: «Що можна їсти, а що ні?»
Мета: пояснити дітям, яку їжу можна їсти щодня, а яку намагатись не вживати аби не нашкодити своєму здоров`ю; розповісти про користь овочів та фруктів для дитячого організму.
Дидактична гра «Знайди другу половинку»
Мета: завдання - знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.
Немає коментарів:
Дописати коментар