середа, 29 травня 2024 р.

 ЗРОСТАЄМО СМІЛИВИМИ


   Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Читання оповідання Василя Сухомлинського «Петрик, собака й кошеня»
   Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з прозовими художніми творами; підтримувати бажання слухати; активізувати та збагачувати словниковий запас; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення; виховувати цікавість до всього, що оточує,           інтерес до художніх творів.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання торбинки з піском у верти-кальну ціль (щит). Ходьба з послідовним переступанням через шнури». Рухлива гра «Знайди собі пару».
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння метати торбинку з піском у вертикальну ціль; удосконалювати вміння ходити з переступанням через шнур (висотою 25 см); розвивати увагу та вміння орієнтуватися у просторі.
   Інвентар: 2 торбинки з піском, щит, 4 стояки, 2 шнури.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).

   Ходьба на носках  (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
   1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
   2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
   4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Знайди свою пару». Автор Інна Карауш

   Основна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук, як горобчики (30 с).

   Валеологія
   Тема: «Що можна їсти, а що ні?»
   Мета: пояснити дітям, яку їжу можна їсти щодня, а яку намагатись не вживати аби не       нашкодити своєму здоров`ю; розповісти про користь овочів та фруктів для дитячого організму.

   Дидактична гра «Знайди другу половинку»
   Мета: завдання - знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.

   Це всі завдання на сьогодні. дякую за розуміння та співпрацю, шановні батьки.









Немає коментарів:

Дописати коментар