четвер, 11 квітня 2024 р.

 ДОБРЕ ЧИ ПОГАНО?


   Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Переказування оповідання Миколи Стеценка «Гіркий апельсин». Утворення складних прикметників»
   Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до тексту, використовуючи пряму мову, утворювати складні прикметники; вправляти в інтонаційній виразності (питальна, оклична, розповідна інтонація); виховувати чесність.


   Дидактична гра «Добре чи погано?»
   Мета: дати узагальнене поняття про вчинки; вчити правильно їх оцінювати.


   Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Вправи під музику. «Марш» Дмитро Шостакович. Автор Світлана Біркіна
   Програмовий зміст: вчити дітей крокувати під ритмічний музичний супровід, імітувати гру на барабані, розвивати музичний та ритмічний слух дітей, загальну моторику та орієнтацію в просторі.


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Валерій Едігей «Квітень»
   Мета: поглибити знання дітей про зміни в стані живої та неживої природи; розвивати 
спостережливість; виховувати естетичні почуття.


   Дидактична гра «Відмінності»
   Мета: знайти 5 відмінностей; розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.


На завтра нам знадобиться: 


Це всі завдання на сьогодні. Бережіть себе та дітей!!!

























Немає коментарів:

Дописати коментар