ДОБРЕ ЧИ ПОГАНО?
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Переказування оповідання Миколи Стеценка «Гіркий апельсин». Утворення складних прикметників»
Програмовий зміст: учити переказувати оповідання близько до тексту, використовуючи пряму мову, утворювати складні прикметники; вправляти в інтонаційній виразності (питальна, оклична, розповідна інтонація); виховувати чесність.
Дидактична гра «Добре чи погано?»
Мета: дати узагальнене поняття про вчинки; вчити правильно їх оцінювати.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Вправи під музику. «Марш» Дмитро Шостакович. Автор Світлана Біркіна
Програмовий зміст: вчити дітей крокувати під ритмічний музичний супровід, імітувати гру на барабані, розвивати музичний та ритмічний слух дітей, загальну моторику та орієнтацію в просторі.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Валерій Едігей «Квітень»
Мета: поглибити знання дітей про зміни в стані живої та неживої природи; розвивати
Тема: «Валерій Едігей «Квітень»
Мета: поглибити знання дітей про зміни в стані живої та неживої природи; розвивати
спостережливість; виховувати естетичні почуття.
Дидактична гра «Відмінності»
Мета: знайти 5 відмінностей; розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
На завтра нам знадобиться:
Мета: знайти 5 відмінностей; розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
Це всі завдання на сьогодні. Бережіть себе та дітей!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар