ПОВАЖАЙМО ОДИН ОДНОГО!
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Читання вірша Петра Сороки «Телефон»
Програмовий зміст:ознайомити дітей з віршованим авторським твором; учити слухати і
розуміти зміст віршованого твору, емоційно сприймати зміст вірша; запам`ятовувати
дійових осіб та послідовність дій: розвивати навички елементарного оцінювання
поведінки персонажів; збагачувати словник прикметниками та дієсловами;
формувати розуміння морального змісту казки; виховувати інтерес до художньої
літератури, повагу до праці.
Тема: «Ловіння й кидання м`яча обома руками від грудей та знизу. Лазіння по гімнастичній стінці поперемінним кроком». Рухлива гра «Лисиця в курнику».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»; вчити лазити по
гімнастичній стінці поперемінним кроком; удосконалювати вміння ловити і
кидати м`яч обома руками від грудей та знизу; розвивати швидкість і
спритність, вміння орієнтуватись в просторі під час гри.
Інвентар: гімнастична стінка, мат, м`яч.
Підготовча частина: Ходьба парами зі зміною темпу (30 с).
Ходьба на носках, як лисичка (30 с).
Біг врозтіч по залу (30 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна
Володимирівна
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).
Тема: «Квітень»
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про зміни в стані живої та неживої природи; з`ясувати лексичне значення слова квітень;
розвивати спостережливість; виховувати
естетичні почуття.
Мета: знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.




Немає коментарів:
Дописати коментар