пʼятниця, 29 березня 2024 р.

   ВЕСНЯНІ ПРИКМЕТИ


   Ознайомлення із природним довкіллям
   Тема: «Повсюди бачимо весну» 
   Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про прикмети та яскраві ознаки весняної пори року; учити емоційно сприймати весняне пробудження навколишньої природи, бачити відповідні зміни в погодних явищах і картинах найближчого природного довкілля, захоплюватись теплим сонечком, першою травичкою; знайомити з програмовими художніми творами.


   Художньо - продуктивна діяльність. Малювання
   Тема: «Перші квіточки весни»
   Програмовий зміст: вчити малювати квіти фалангами пальців та продовжувати удосконалювати прийоми малювання пензлем; розвивати фантазію, естетичний смак, пам'ять, уяву; виховувати естетичну насолоду від малювання, любов та дбайливе ставлення до квітів.



   Спостереження в природному довкіллі

   Тема: "Федір Петров «Вербичка» 

   Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; розвивати спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.



   Дидактична гра «Пори року»

   Мета: закріплювати знання дітей про пори року, вчити розрізняти і називати пори року, знаходити зайвий предмет, пояснювати свій вибір. 



   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація

   Мультфільм «Тото: Я їм з апетитом»
   Песик Тото втратив апетит! Терміново має його відшукати разом з друзями у садочку. Після активної прогулянки і бадьорої пісеньки перекусити захочеться усім. Чим же ласують звірята? Мерщій дивитися у новій серії!



   Дидактична гра «Нісенитниця»

    Що переплутав художник? Чого не буває?



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпраацю, шановні батьки. Вдалих вихідних, бережіть себе і дітей!
























Немає коментарів:

Дописати коментар