ВОДА - СИМВОЛ ЖИТТЯ
Урок здоров`я
Тема: «Вода – безцінний скарб»
Тема: «Вода – безцінний скарб»
Програмовий зміст: узагальнити знання дітей про воду та її властивості; сприяти розвитку
пізнавальних інтересів; закріпити знання про те, де в природі є вода, яка
потрібна для існування всього живого; продовжувати ознайомлювати з явищами
природи.
Розвиток мовлення і культура мо-вленнєвого спілкування
Тема: «Складання описових розповідей за картиною «Кролі» за зразком вихователя. Активізація словника словами, що означають назви свійських тварин та їх дитинчат»
Програмовий зміст:учити складати описові розповіді за картиною за зразком вихователя; активізувати
словник словами, що означають назви свійських тварин та їхніх малят;
продовжувати вчити добирати антоніми; виховувати любов до тварин, бажання
доглядати за ними.
Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Ходьба по похилій дошці, один кінець якої покладено на куб». Рухлива гра «Квочка і курчата»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в довжину з місця; закріплювати навички ходьби по похилій дошці та стрибків у
глибину; розвивати увагу та спритність, орієнтування у просторі.
Інвентар: прапорець, м`яч, 4 обручі, куб, дошка, мат.
Підготовча частина: Ходьба (40 с) у середньому темпі із зупинками за сигналом дорослого (4 – 5 раз).
Інвентар: прапорець, м`яч, 4 обручі, куб, дошка, мат.
Підготовча частина: Ходьба (40 с) у середньому темпі із зупинками за сигналом дорослого (4 – 5 раз).
Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).
Біг у середньому темпі (30 с), ходьба.
Ходьба у спокійному темпі (30 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з м`ячем:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, м`яч в руках перед грудьми. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
2. Піднімання м`яча до грудей. В.п. – о.с., м`яч тримають обома руками опущеними вниз. 1 – підняти м`яч до грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п. – сісти на підлогу, ноги нарізно, м`яч перед грудьми. 1 – нахил тулуба вперед, торкнутись м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п. – сісти на підлогу, ноги схрестити, м’яч тримати обома руками внизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти м’яч вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п. – о.с., мяч тримати обома руками опущеними вниз. 1 – присісти, згинаючи руки, торкнутись мячем грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Квочка і курчата». Автор Каріна Мельник
Тема: Федір Петров «Котики»
Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; розвивати спостережливість, зв`язне мовлення; виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Дидактична гра «Відмінності»
Мета: знайти 5 відмінностей; розвиток зорового сприймання, уваги, мислення.
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки!
Немає коментарів:
Дописати коментар