середа, 21 лютого 2024 р.

   МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ РІДНОЇ МОВИ


    Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Міжнародний день рідної мови»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей спілкуватися українською мовою; формувати уявлення про багатство рідної мови; розвивати навички сприйняття співучості, мелодійності, багатства української мови; розвивати уяву, пам'ять; виховувати бажання спілкуватись українською мовою, інтерес та глибоке почуття поваги до своїх рідних, до України та української мови.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання м`яча в ціль обома руками із – за голови. Пролізання лівим та правим боком під шнуром». Рухлива гра «Горобчики і автомобілі»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати м’яч у ціль обома руками із – за голови, пролізати лівим та правим боком під шнуром; розвивати окомір; виховувати любов до фізичних вправ.
Інвентар: 3 кеглі, м`яч, кошик, 2 стояка, шнур.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» між кеглями, розставленими на відстані 2 м один від одного із зміною напряму (35 с).




   Біг врозтіч у середньому темпі (35 с), за сигналом дорослого діти переходять на ходьбу, потім знову бігають. Повторити 3 рази.


   Комплекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання рук угору з відставленням ноги назад на носок. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, відставити ногу назад на носок; 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити разів.
   5. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


Рухлива гра «Горобчики і автомобілі». Автор Римма Ханукова


   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с). Підняти руки в сторони і повільно помахати ними (5 - 6 раз), як «пташка крилами».

   Дидактична гра «Україна яка?»
   Мета: вчити добирати слова – прикметники, які характеризують рідну країну за допомогою асоціацій; розвивати зв`язне мовлення, пам'ять, мислення; виховувати у дітей патріотичні почуття, любов до України.



   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за синичкою»
   Мета: поглибити знання дітей про спосіб життя синиць; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.


Дидактична гра «Веселі пальчики»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення, дрібної моторики рук.


На завтра нам знадобиться:


Це всі завдання на сьогодні. На все добре.





















Немає коментарів:

Дописати коментар