ДЕНЬ ЧАЮ
Ознайомлення із соціумомДидактична гра «Чай який?»
Мета: збагачувати словниковий запас, вчити добирати слова – прикметники до іменника; розвивати зв`язне мовлення, пам'ять, мислення, зорове сприймання, увагу, спостережливість.
Художньо – продуктивна діяльність. Малювання
Тема: «Шубка для Зими»
Програмовий зміст: вчити самостійно створювати візерунок для шубки із знайомих декоративних елементів; чергувати їх за величиною, формою, розміром; закріпити знання дітей про знайомі елементи декоративного малювання: лінія, мазок, крапка, кружечок, кільце; розвивати естетичне сприйняття навколишнього світу, чуття ритму; виховувати акуратність під час малювання фарбами.
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
«Казка «Бурулька». Автор Оксана Іваненко.
Маленькаказка про зимову бурульку, котра утворилась на розі будинку в один морозний день і засіяла усіма кольорами веселки під сонячним промінням.
Спостереження в природному довкіллі
Євген Гуцало «Іній»
Мета: сформувати у дітей поняття ро іній як стан води; розвивати спостережливість, вміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; виховувати допитливість, естетичні почуття.
Немає коментарів:
Дописати коментар