середа, 15 листопада 2023 р.

   ПОСУД


   Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

   Тема: «Розповідання української народної казки «Лисичка і глечик»

Програмовий зміст: учити дітей брати участь у розповіданні української народної казки; формувати вміння розуміти зміст казки; під час розігрування казки знаходити засоби виразності в руках, міміці, жестах, інтонаціях; учити запам`ятовувати дійових осіб та послідовність подій; збагачувати словник лексикою, що відображає емоційний стан людини; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності дітей; виховувати комунікативні якості, почуття працелюбності, дружби та товариськості.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по похилій дошці, кінець якої покладено на куб. Прокочування м`яча по підлозі обома руками знизу». Рухлива гра «Потяг»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння ходити по похилій дошці та прокочувати м`яч по підлозі; розвивати увагу, уміння швидко орієнтуватися у просторі; виховувати бажання займатися фізкультурою.
   Інвентар: куб, дошка, мат, м`яч.
   Підготовча частина: Ходьба в середньому темпі – «кізонька вийшла на прогулянку» (35 с).

   Ходьба зі зміною темпу за сигналом вихователя – «уважна кізонька» (25 с).

   Біг у середньому темпі – «кізонька полюбляє бігати» (25 с).


   Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Кізонька – фізкультурниця»:
   1. «Кізонька ріжками коле». Нахили голови вправо і вліво. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме влаво. Повторити 6 разів.
   2. «Кізонька травичку їсть». Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме в вліво.
   3. «Захотілось кізоньці попити водички». Нахили тулуба веред. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. «Ой, весела кізонька любить в нас стрибати». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки на місці, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Потяг» разом з інструктором з фізкультури Смаровоз Оксаною Валеріївною

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі – «кізонька повертається додому» (40 с).

   Спостереження в природному довкіллі
   Василь Діденко «Берізка»
   Мета: розвивати спостережливість, виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.

   Дидактична гра «Веселі пальчики»



 




Немає коментарів:

Дописати коментар