ПОСУД
Художня література + Розвиток мовлення і культура
мовленнєвого спілкування
Тема: «Розповідання української
народної казки «Лисичка і глечик»
Програмовий зміст: учити дітей
брати участь у розповіданні української народної казки; формувати вміння
розуміти зміст казки; під час розігрування казки знаходити засоби виразності в
руках, міміці, жестах, інтонаціях; учити запам`ятовувати дійових осіб та
послідовність подій; збагачувати словник лексикою, що відображає емоційний стан
людини; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності дітей; виховувати
комунікативні якості, почуття працелюбності, дружби та товариськості.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по похилій дошці, кінець якої покладено на куб. Прокочування м`яча по підлозі обома руками знизу». Рухлива гра «Потяг»
Програмовий зміст: закріплювати вміння ходити по похилій дошці та прокочувати м`яч по підлозі; розвивати увагу, уміння швидко орієнтуватися у просторі; виховувати бажання займатися фізкультурою.
Інвентар: куб, дошка, мат, м`яч.
Підготовча частина: Ходьба в середньому темпі – «кізонька вийшла на прогулянку» (35 с).
Ходьба зі зміною темпу за
сигналом вихователя – «уважна кізонька» (25 с).
Біг у середньому темпі – «кізонька полюбляє бігати» (25 с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Кізонька – фізкультурниця»:
1. «Кізонька ріжками коле». Нахили голови вправо і вліво. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме влаво. Повторити 6 разів.
2. «Кізонька травичку їсть». Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме в вліво.
3. «Захотілось кізоньці попити водички». Нахили тулуба веред. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. «Ой, весела кізонька любить в нас стрибати». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки на місці, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Потяг» разом з інструктором з фізкультури Смаровоз Оксаною Валеріївною
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі – «кізонька повертається додому» (40 с).
Спостереження в природному довкіллі
Василь Діденко «Берізка»
Мета: розвивати спостережливість, виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Дидактична гра «Веселі пальчики»
Немає коментарів:
Дописати коментар