КРАЇНА МАТЕМАТИКА
Тема: «Квадрат. Поняття «більший», «менший». Порівняння за висотою»
Програмовий зміст: уточнити знання дітей про квадрат; навчити їх знаходити предмети, подібні за формою до квадрата; ; закріпити поняття «більший», «менший» та вміння визначати відносну величину предметів накладанням, будувати ряди величин. Художня література
Тема: «Слухання оповідання Михайла Коцюбинського «Десять робітників»
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з прозовими художніми
творами; підтримувати бажання слухати й розуміти запитання; учити будувати відповідь до поставленого запитання; створювати розвивальне мовленнєве середовище, що занурювало б дитину в активну мовленнєву практику; продовжувати формувати культуру мовлення; активізувати та збагачувати словниковий запас дітей; розвивати фонематичний слух, увагу,
пам’ять, мислення; виховувати цікавість до всього, що оточує дитину, інтерес до художніх творів.
Бесіда за змістом оповідання
Хто така Одарка? Як у неї було в домі? Чи багато справ вона встигала зробити? Хто їй допомагав? Хто були її десятеро помічників?
Художній твір Миколи Коцюбинського «Десять робітників» — казка чи оповідання? Чому це не казка? Хто автор цього оповідання? Твір написав Микола Коцюбинський. Чи запам’ятали ви запитання чоловіка до Одарки, коли побачив її оселю, діток: «Як ви встигаєте все зробити?» Яким тоном він запитав? Він був дуже здивований. Повторімо це запитання тоном здивування: «Як ви встигаєте все зробити?» Яким тоном сказала Одарка про своїх десятьох помічників: «А ось вони!» Вона весело це сказала. Повторімо цю фразу таким веселим тоном: «А ось вони!»
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Підкидання м’яча вгору та ловіння його обома руками. Пролізання під шнуром, напнутим на висоті 50 см»
Програмовий зміст: навчити підкидати мяч вгору та ловити його, удосконалювати вміння підлізати під шнуром; розвивати вміння координувати свої рухи при підкиданні та ловінні м`яча; виховувати вміння виконувати завдання дорослого, любов до фізкультури.
Інвентар: м`яч, 2 стільця, шнур.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (20 с). Зверніть увагу на поставу та дихання дітей.
Комплекс загальнорозвиваючихвправ «Кімнатніквіти». Стежте за чіткимповтореннямвправ за дорослим та за диханнямдітей.
1. «Квітипрокидаються і вітаються листочками з сонечком» - піднімання рук через сторонивгору. В.п.: стійка на колінах, руки на поясі. 1 – підняти руки через сторони в гору (вдих), 2 – руки на пояс (видих). Повторити 6 разів.
2. «Квітивітаються один з одним» - піднімання рук вперед. В.п.: упор стоячи на колінах. 1 – підняти вперед праву руку, подивитись на неї, 2 – в.п, 3, 4 – те самеліворуч. Повторити 6 разів.
3. «Квітип`ють водичку» - нахилитулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, ноги в сторони, руки на поясі. 1 – нахилтулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. «Корінціквітіврозминаються» - згинанняніг у колінах. В.п.: лежачі на животі, ноги прямі. 1 – зігнути ноги в колінах, 2 - в.п. Повторити 6 разів.
Основна частина. Стежте, за енергійним підкиданням мяча та правильним його ловінням.
Руханка «Паляниця»
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35 с). Стежте за поставою та диханням дітей.
Ввечері пограйте в дидактичну гру «Хто зайвий?». Потрібно знайти зайву тваринку і пояснити.
Ввечері пограйте в дидактичну гру «Хто зайвий?». Потрібно знайти зайву тваринку і пояснити.
Немає коментарів:
Дописати коментар