Кулага Лілія Іванівна, вихователь групи №3. Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №280 Харківської міської ради"
середа, 27 вересня 2023 р.
ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ
ТУРИЗМУ
«Знайомство з туризмом» Програмовий зміст: поглибити знання дітей про туристичні походи; сприяти розвитку пізнавального інтересу; викликати позитивний емоційно - психологічний настрій і отримати запас бадьорості; розвивати і збагачувати словниковий запас: слова - предмети: турист, намет, казанок, рюкзак, компас; слова - визначення й словосполучення : велосипедний, пішохідний, лижний, водний, горний.
Здоров`я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з куба. Повзання по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки». Руханка «Веселі курчатка»
Програмовий зміст: закріплювати вміння повзати по гімнастичній лаві, стрибати в глибину з куба; розвивати уміння орієнтуватися у просторі, кмітливість; прищеплювати любов до фізкультури.
Інвентар: гімнастична лава, куб (висота 20 см).
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (20 с).
Ходьба із
зовнішнього боку стоп, «як клишоногий ведмедик» (20 с). Стежте за поставою та
диханням, вмінням тримати рівновагу.
Біг у середньому темпі (25 с). ходьба. Звертайте увагу на вміння виконувати рухи згідно зі словами дорослого.
Комплекс
загальнорозвиваючих вправ «Малюки – здоров`яки»:
1. Піднімання рук через сторонивгору (сплеск над головою). В.п.: ноги разом,
руки вздовжтулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п.
Повторити 6 разів.
2. Піднімання рук вперед. В.п.: ноги разом, руки вздовжтулуба. 1 – підняти руки
вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахилитулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилититулуб
вперед, плеснутидолонями по гомілках, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти,
руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Стрибки, щочергуються з ходьбою. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 –
8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина: Стежте за енергійним відштовхуванням та м`яким і правильним приземленням.
Руханка «Веселі курчатка» разом з Ольгою Клименко.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі – «малюки – здоров`яки повертаються додому» (40 c). Стежте за поставою та диханням.
Спостереження за джмелем.
Мета: вчити дітей розпізнавати та називати комах; розвивати спостережливість, з`вязне мовлення; вbховувати бережливе ставлення до комах.
Загадайте дітям загадку:
Сам
смугастий, волохатий
І
дзвенить побіля хати.
А що бджілка
— не скажу,
Відгадайте,
бо вкушу. (Джміль)
Задайте дітям запитання:
🐝Про
кого ця загадка?
🐝Яку
користь приносять джмелі?
🐝Як ви
вважаєте, де і як зимують комахи?
Іван Драч «В товаристві джмеля»
Після перегляду задайте дітям запитання: 🐝Чому джміль не гуде? 🐝Чому дивиться тоскно? 🐝Поясніть значення слова осоння. 🐝Що нагадує гул джмеля?
Дидактична гра «Хто зайвий?» Мета: відшукати зайву тваринку і пояснити, чому вона зайва.
Немає коментарів:
Дописати коментар