середа, 27 вересня 2023 р.

   ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ТУРИЗМУ

   «Знайомство з туризмом»
   Програмовий зміст: поглибити знання дітей про туристичні походи; сприяти розвитку пізнавального інтересу; викликати позитивний емоційно - психологічний настрій і отримати запас бадьорості; розвивати і збагачувати словниковий запас: слова - предмети: турист, намет, казанок, рюкзак, компас; слова - визначення й словосполучення : велосипедний, пішохідний, лижний, водний, горний.


   Здоров`я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з куба. Повзання по гімнастичній лаві на колінах з упором на руки». Руханка «Веселі курчатка»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння повзати по гімнастичній лаві, стрибати в глибину з куба; розвивати уміння орієнтуватися у просторі, кмітливість; прищеплювати любов до фізкультури.
   Інвентар: гімнастична лава, куб (висота 20 см).
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (20 с).

   Ходьба із зовнішнього боку стоп, «як клишоногий ведмедик» (20 с). Стежте за поставою та диханням, вмінням тримати рівновагу.


   Біг у середньому темпі (25 с). ходьба. Звертайте увагу на вміння виконувати рухи згідно зі словами дорослого.

   Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Малюки – здоров`яки»:
   1. Піднімання рук через сторонивгору (сплеск над головою). В.п.: ноги разом, руки вздовжтулуба. 1 – підняти руки вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання рук вперед. В.п.: ноги разом, руки вздовжтулуба. 1 – підняти руки вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахилитулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахилититулуб вперед, плеснутидолонями по гомілках, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Присідання. В.п.: п`яти разом, носки нарізно, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   5. Стрибки, щочергуються з ходьбою. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина: Стежте за енергійним відштовхуванням та м`яким і правильним приземленням.

   Руханка «Веселі курчатка» разом з Ольгою Клименко.



   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі – «малюки – здоров`яки повертаються додому» (40 c). Стежте за поставою та диханням.

 

Спостереження за джмелем.

   Мета: вчити дітей розпізнавати та називати комах; розвивати спостережливість, з`вязне мовлення; вbховувати бережливе ставлення до комах.

   Загадайте дітям загадку:

Сам смугастий, волохатий

І дзвенить побіля хати.

А що бджілка — не скажу,

Відгадайте, бо вкушу. (Джміль)

   Задайте дітям запитання:

🐝Про кого ця загадка?

🐝Яку користь приносять джмелі?

🐝Як ви вважаєте, де і як зимують комахи?

 

Іван Драч «В товаристві джмеля»


   
   Після перегляду задайте дітям запитання:
🐝Чому джміль не гуде?
🐝Чому дивиться тоскно?
🐝Поясніть значення слова осоння.
🐝Що нагадує гул джмеля?

   Дидактична гра «Хто зайвий?»
   Мета: відшукати зайву тваринку і пояснити, чому вона зайва.


   До зустрічі. Бережіть себе і дітей!



Немає коментарів:

Дописати коментар