середа, 13 вересня 2023 р.

   ІГРАШКИ



   Художня література
   Сьогодні будемо учити дітей розуміти зміст прозового та віршованих творів, стежити за розвитком подій; відповідати на запитання за прослуханим художнім текстом,
висловлювати своє ставлення до героїв оповідання; виховувати почуття доброти, співчуття.

   Діти, яка у кожного з вас улюблена іграшка? Так, багато існує різних іграшок, і всі вони цікаві та привабливі.
   Шановні батьки прочитайте дітям, що про іграшки написав у своєму вірші «Іграшки» Ігор Січовик.
В мене іграшок багато
З глини, гуми, скла і вати,
З пластиліну і фанери,
З ниток, дерева, паперу.
Є у мене лук, сопілка,
Дзиґа, мавпочка і білка,
Самоскид, олені, тигри,
Теплохід, настільні ігри.
Звідки іграшки ці, Гнатику?
Ми майструєм їх із братиком.
   Задайте дітям запитання за змістом вірша:
Про що йдеться у вірші?
Які іграшки були у хлопчика?
З чого вони були виготовлені?
Де взялися іграшки?
   А ви робите вдома в родині іграшки власноруч?
   Діти, твір, що прослухали, це вірш чи оповідання? Так, це вірш. Тому Ігор Січовик, який написав його, є поетом.

   А тепер вашій увазі оповідання Василя Сухомлинського «Лялька під дощем»


   Після перегляду відео задайте дітям запитання: 

Про кого розповідається в оповіданні?

Якою була погода, коли дівчинка лягла спати?

Чому Зіна засмутилася та заплакала?

Навіщо вона вибігла під зливу?

Чому злякалася мама Зіни?

Як би ви вчинили на місці Зіни?

   Потрібно берегти свої іграшки – складати їх на місця, мити, не кидати. Тоді вони вас довго будуть слугувати у ваших іграх, ви ними будете грати. Учіться цінувати свої речі та будьте вдячними тим людям, хто вам їх подарував.

З іграшками добре гратись,

Та не можна забувати,

Що не треба їх ламати,

На частини розбирати,

Бити, звати і топтати,

По кімнаті розкидати.

 

   Здоров`я та фізичний розвиток.

   Тема: «Пролізання в обруч грудьми вперед. Стрибки з гімнастичної лави». Рухлива гра «Зелений, жовтий і червоний листочок»   

   Програмовий зміст: закріплювати вміння пролізати в обруч грудьми вперед та стрибати в глибину; розвивати спритність; спонукати дітей до чіткого виконання вправ; виховувати увагу, уміння виконувати рухи за сигналом, бажання займатися фізкультурою.   

   Інвентар: обруч, гімнастична лава.  

    Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу. Ходьба з підніманням високо ніг – «як котик» переступає через камінці» (40 с). Стежте за реагуванням дітей на сигнал.


   Біг у середньому темпі (25 с). Зверніть увагу на дихання та поставу дітей, чітке виконання вправ. «Кошенята надувають велику кульку» - дихальна вправа.



   Загальнорозвиваючі вправи:
   1. « У кошенят гарні вуха».Піднімання рук через сторони до голови. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки до голови, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. «Кошенята з – за дерева виглядають». Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил вправо, 2 – в.п.; 3,4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   3. «Кошенята лапки піднімають». Почергове піднімання ніг, зігнутих в коліні. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти зігнуту в коліні праву ногу, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 4 рази.
   4. «Кошенята ловлять листочки». Стрибки на обох ногах,що чергуються з ходьбою. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


Рухлива гра разом з Оленою Семнютою «Зелений, жовтий і червоний листочок».


   Заключна частина: Ходьба з поступовим уповільненням темпу з підніманням рук через сторони вгору та опусканням униз – «котик тягнеться до листочка».



   Добре попрацювали, пора на прогулянку. Але не нехтуйте сигналом повітряної тривоги.

Спостереження за хмарами. Може вони схожі на якихось тварин? Розгляньте та розкажіть. А я пропоную послухати вірш Ліни Костенко «Осінні хмари, сірі, мов слони»



   Ввечері пограйте в дидактичну гру «Хто зайвий?». Малята розглянуть, хто зайвий та розкажуть, чому вони так думають.






Це всі завдання на сьогодні. До зустрічі.



Немає коментарів:

Дописати коментар