четвер, 9 березня 2023 р.

 ШЕВЧЕНКО – УКРАЇНСЬКИЙ ПОЕТ

   Тарас Шевченко - видатний український поет, прозаїк, драматург, художник, політичний і громадський діяч. Він був людиною універсальних обдарувань та інтересів. Все його життя і творчість були присвячені українському народу. Поет мріяв про ті часи, коли його країна буде незалежною суверенною державою, коли в Україні шануватимуться мова, культура та історія народу, а люди будуть щасливими.

   Малювання «За задумом»
   Програмовий зміст: розвивати у дітей творчі здібності і бажання малювати; вчити самостійно задумувати зміст малюнка, розповідати про нього, вибирати матеріал для роботи; закріпити знайомі прийоми малювання знання кольорів.
   Матеріал: папір різного формату, гуашеві фарби, пензлі, кольорові олівці, крейда, вуглинки.
   Вийшло? Супер! Я була впевнена, що ви впораєтесь. З нетерпінням чекаю на ваші роботи!

     Здоров`я та фізичний розвиток «Подорож до лісу»
   Тема: «Ходьба між щаблями гімнастичної драбинки. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра «Мавпочки»
   Програмовий зміст: закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки та ходити між щаблями драбини; розвивати рівновагу, координацію рухів, спритність, швидку реакцію; виховувати любов до занять фізкультурою.
   Інвентар: 2 брязкальця, гімнастична драбинка, дуга.
   Підготовча частина: Вирушаємо у подорож до лісу. Ходьба на носочках (як лисичка) (30с). Ходьба із зовнішнього боку стопи (як ведмедик) (30с). Звернути увагу на поставу та дихання дітей. Біг (як оленятко) (25с). Ходьба з брязкальцями (20с). Не опускати голови.
   Загальнорозвиваючі вправи «Хто живе у лісі?». Зверніть увагу на чітке виконання рухів:
   1. Піднімання рук через сторони вгору з підніманням голови. «Розбудити звірят». В.п.: ноги разом, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – підняти брязкальця через сторони вгору, стукнути двічі над головою, подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Нахили тулуба вперед. «Втомились наші ніжки – треба їм допомогти». В.п.: ноги нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб, руки з брязкальцями виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Повороти тулуба з підніманням брязкалець вперед. «Звірята вітаються одне з одним». В.п.: ноги нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб вперед, руки з брязкальцями підняти вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   4. Присідання. «Звірята граються один з одним». В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Мавпочки».
   Мета: учити дітей лазити по гімнастичній стінці (похилій драбині) приставним кроком; виховувати сміливість, розвивати спритність.
   Інвентар: гімнастична стінка (похила драбинка).
   Хід гри: Дитина – «мавпочка» підходить до гімнастичної стінки, піднімається на 3 – 4 щаблини приставним кроком, «збирає на деревах банани й апельсини» і опускається вниз. Вказівки до гри. Стежити, щоб дитина не пропускала щаблин, ногу ставила на середину стопи. Коли дитина впевнено виконуватиме лазіння вгору, завдання можна ускладнити: перейти приставним кроком на інший прогін стінки («з одного дерева на інше»).
   Дотримуватись правил гри. Повторити 3 – 4 рази.
   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук (як дерева хитають вітами) (35с). Особливу увагу зверніть на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.

    Разом з песиком Патроном повторимо правила безпеки під час прогулянки.

   Запрошую, Вас на прогулянку! Під час прогулянки будьте обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги! Гарної прогулянки!
   Спостереження за хмарами.
   Мета: поглибити знання дітей про хмари; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
   Зміст спостереження:
   Загадування загадки:
   Одне рядно сім баб тягло. (Хмара)


   Про що ця загадка?
   Якого кольору небо?


   Чому переважають сірі тони?
   У спокої чи русі знаходяться хмари? Що їх рухає?

   Які вони за розміром?


   Легкі чи важкі хмари? Чому, на вашу думку, вони важкі?
   Якими словами можна описати хмари? (Важкі, сталеві, похмурі, насуплені, сірі…)






   Складіть разом з дитиною розповідь про хмари.
   Зразок:
   Шатер неба висить низько над головою. Сірі хмар важкі, схожі на сині бороди старих – старих дідів. А он хмара – вовк. Зараз він відкриє свою пащу – почне випускати пасма лапатого снігу.
   Чому так говорять? Перевірте народну прикмету.
   Хмари біжать проти вітру на сніг.

   Це вся інформація на сьогодні! Дякую!

Немає коментарів:

Дописати коментар