ШЕВЧЕНКО – УКРАЇНСЬКИЙ ПОЕТ
Тарас Шевченко - видатний український поет, прозаїк,
драматург, художник, політичний і громадський діяч. Він був людиною
універсальних обдарувань та інтересів. Все його життя і творчість були
присвячені українському народу. Поет мріяв про ті часи, коли його країна буде
незалежною суверенною державою, коли в Україні шануватимуться мова, культура та
історія народу, а люди будуть щасливими.
Здоров`я та фізичний розвиток «Подорож до лісу»
Тема: «Ходьба між щаблями гімнастичної драбинки. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра «Мавпочки»
Програмовий зміст: закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки та ходити між щаблями драбини; розвивати рівновагу, координацію рухів, спритність, швидку реакцію; виховувати любов до занять фізкультурою.
Інвентар: 2 брязкальця, гімнастична драбинка, дуга.
Підготовча частина: Вирушаємо у подорож до лісу. Ходьба на носочках (як лисичка) (30с). Ходьба із зовнішнього боку стопи (як ведмедик) (30с). Звернути увагу на поставу та дихання дітей. Біг (як оленятко) (25с). Ходьба з брязкальцями (20с). Не опускати голови.
Загальнорозвиваючі вправи «Хто живе у лісі?». Зверніть увагу на чітке виконання рухів:
1. Піднімання рук через сторони вгору з підніманням голови. «Розбудити звірят». В.п.: ноги разом, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – підняти брязкальця через сторони вгору, стукнути двічі над головою, подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба вперед. «Втомились наші ніжки – треба їм допомогти». В.п.: ноги нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб, руки з брязкальцями виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Повороти тулуба з підніманням брязкалець вперед. «Звірята вітаються одне з одним». В.п.: ноги нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб вперед, руки з брязкальцями підняти вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
4. Присідання. «Звірята граються один з одним». В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
Основна частина:
Разом з песиком Патроном повторимо правила безпеки під
час прогулянки.
Запрошую, Вас на прогулянку! Під час прогулянки будьте обережні, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги! Гарної прогулянки!
Спостереження за хмарами.
Мета: поглибити знання дітей про хмари; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Зміст спостереження:
Загадування загадки:
Одне рядно сім баб тягло. (Хмара)
Про що ця загадка?
Якого кольору небо?
У спокої чи русі знаходяться хмари? Що їх рухає?
Які вони за розміром?
Якими словами можна описати хмари? (Важкі, сталеві, похмурі, насуплені, сірі…)
Складіть разом з дитиною розповідь про хмари.
Зразок:
Шатер неба висить низько над головою. Сірі хмар важкі, схожі на сині бороди старих – старих дідів. А он хмара – вовк. Зараз він відкриє свою пащу – почне випускати пасма лапатого снігу.
Чому так говорять? Перевірте народну прикмету.
Хмари біжать проти вітру на сніг.
Це вся інформація на сьогодні! Дякую!
Немає коментарів:
Дописати коментар