четвер, 30 березня 2023 р.

 ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я «ВОДА - СИМВОЛ ЖИТТЯ»

   Сьогодні будемо виховувати свідоме ставлення до живої та неживої природи; викличемо радість від спілкування з природою; розвивати здатність емоційно  реагувати на явища природи.

   "Як живуть краплинки?"


   Пальчикова гімнастика «Каченята»


   Ліплення «Качечка»
   Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей ділити шматок пластиліну на два шматки – більший і менший; передавати характерні особливості іграшки; закріпити знайомі прийоми ліплення (відтягування, скачування); розвивати образне сприймання.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави або куба на килимок. Рухлива гра «Не наступи на лінію»
   Програмовий зміст:навчити стійко приземлятись під час стрибків у глибину; розвивати логічне мислення, уяву, фантазію, спритність, швидкість; викликати позитивні емоції.
   Інвентар: гімнастична лава, куб.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (крокуємо за зайчиком) (25с). Зверніть увагу на зовнішній вигляд дітей, стежте за поставою та диханням. Ходьба на носочках, як лисичка – сестричка (40с). Біг (тікаємо від вовчика) (35с). Ходьба.
   Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Ігри звірят». Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
   1. Під час ходьби – рухи, які нагадують удари палиць по барабану – «зайчики б`ють у барабан». Повторити 10 – 12 разів.
   2. Під час ходьби – нахилитись вперед, робити руками рухи, наче збирають квіти – «зайчики збирають квіти» (15с).
   3. Стрибки на обох ногах, просуваючись уперед. Повторити 8 – 10 разів.
   Основна частина: Стрибки в глибину з гімнастичної лави або куба на килимок (з зайчиком стрибаємо з пеньочків). В.п. – старт плавця. Діти виконують підряд два стрибки. Зверніть увагу на правильне приземлення (м’яко і стійко). Повторити 6 – 8 разів.
   Рухлива гра «Не наступи на лінію»
   Мета: учити повзати по зменшеній площі в упорі стоячи на колінах; виховувати увагу.
   Інвентар: дошка.
   Хід гри: Дорослий проводить на підлозі дві паралельні лінії – «коридор» завдовжки 4м, на відстані 40 – 50см одна від одної. Дитина повзає в упорі стоячи на колінах між лініями, намагаючись не наступити на них. У кінці «коридора» дитина встає, піднімає руки вгору, прогинається і повертається на своє місце.
   Вказівки до гри. До гри можна застосувати дошку, яку кладуть на підлогу. Поступово коридор звужують до 35 – 25см.
   Повторити 3 – 5 разів. Дотримуватись правил гри.
   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з підніманням рук угору й опусканням їх через сторони вниз (40). Зверніть особливу увагу на дихання. Відзначте старанність уважність дітей.

   Спостереження за першими ознаками весни
   Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість, зв’язне
мовлення, виховувати любов до природи.
   Зміст спостереження:
   Розкажіть дітям: «Весна – це дивовижне оновлення природи. Її ознаки помітні ще задовго до танення снігів. Теплі відчуття навіює знайома картина синіючого небосхилу. Чіткими стають обриси лісу на тлі прозорої синяви. Усе наче застигло, причаїлося перед великою переміною. Та й рослинний світ в тремкому очікуванні».
   Задайте дітям запитання: Що вважають оновленням природи? Якими є ознаки весни? Яким є небосхил? Ліс? Чого очікують рослини?

   Ввечері пограйте в дидактичну гру «Знайди відмінності»



Немає коментарів:

Дописати коментар