ДИКІ ТВАРИНИ
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання описових розповідей про тварин. Збагачення словника синонімами, антонімами, дієсловами»
Програмовий зміст: учити відповідати на запитання за змістом картини, описувати тварин, складати розповіді з 2 – 3 речень; збагачувати словник синонімами, антонімами, дієсловами; учити утворювати іменники за допомогою зменшувальних суфіксів, правильно вживати прийменники до, на, в, з, біля; виховувати вміння доглядати за тваринами, оберігати тварин.
Дидактичні ігри «Хто де?», «Кому що дамо?»,
«Кого не стало?»
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Прокочування м’яча обома руками по підлозі у ворота. Стрибки у довжину з місця з просуванням уперед. Рухлива гра «Доповзи до брязкальця»
Програмовий зміст: закріплювати вміння прокочувати м’яч по підлозі у ворота та стрибати у довжину з місця; розвивати уяву, фантазію, вміння орієнтуватись у просторі, окомір; залучати дітей до фізичних вправ шляхом емоційного сприйняття дійсності.
Інвентар: 2 кеглі (кубики), м’яч.
Підготовча частина: Ходьба (30с). Звернути увагу на зовнішній вигляд дітей та стежити за поставою та дихання дітей. Біг на носочках з плавними рухами рук (25с). Виконувати на носочках.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ. Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
1. Піднімання рук у сторони. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Перекочування зі спини на живіт. В.п.: лежачі на спині на килимку, ноги разом, руки вгору. 1 – перекотитися зі спини на живіт, 2 – в.п. Повторити 4 – 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Піднімання прямих ніг угору по черзі. В.п. – сидячи на килимі, ноги разом, упор на руки ззаду. 1 – підняти праву ногу вгору, 2 – в.п., 3, 4 – те саме лівою ногою. Повторити 3 – 4 рази.
5. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. В.п. - ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина: Прокочування м’яча обома руками по підлозі. М`яч прокочувати через «ворота» (кеглі або кубики), намагаючись їх не зачепити. Не притискати м’яч до грудей. Повторити 12 – 16 разів.
Стрибки у довжину з місця з просуванням уперед (відстань 3м) – як зайчики. Стрибати на обох ногах. Повторити 5 – 6 разів.
Рухлива гра «Доповзи до брязкальця»
Мета: учити дітей повзати в упорі стоячи на колінах і спираючись руками об підлогу; розвивати спритність.
Інвентар: прапорець або брязкальце.
Хід гри: Дитина сидить на стільчику. На відстані 4м на підлогу покладені прапорці або брязкальця. Дорослий викликає дитину і пропонує їй проповзти в упорі стоячи на колінах до прапорця (брязкальця), узяти його, помахати над головою або подзвонити в брязкальце. Потім покласти на підлогу й повернутися на своє місце.
Вказівки до гри. Перед тим як повзти дитина проговорює: «Раз, два, три – повзи!».
Повторити 3- 4 рази. Дотримуватись правил гри.
Заключна частина: Ходьба на напівзігнути ногах (40с). Зверніть увагу на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
Спостереження за ознаками весни
Мета: поглибити знання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення, виховувати любов до природи.
П.Грабовський «Зійшли сніги, шумить вода…»
Запитання: Що свідчить про те, що настала весна? Намалюйте словесні картини
весни, а я буду чекати ваші уадіозаписи.
Немає коментарів:
Дописати коментар