ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПОЕЗІЇ
Читання вірша Наталі Забіли «Про дівчинку Марійку та руду кішку»
Програмовий зміст: вчити розуміти зміст вірша; виховувати любов до свійських тварин.
Аудіовірш Дмитра Павличка «Де найкраще місце на землі?»
Логіко – математичний розвиток
Тема: «Закріплення поняття «більші предмети», «менші предмети», «однакові предмети». Порівняння за формою квадрата і круга»
Програмовий зміст: закріплювати в дітей поняття «більші предмети», «менші предмети», «однакові предмети», застосовуючи прийом накладання; навчати дітей порівнювати за формою квадрат і круг, знаходити подібні за формою предмети до цих фігур.
«Ігри для зняття стресу від Світлани Ройз»
«Психогімнастика з котиком та хмаринкою»
Спостереження за корою дерев
Мета: сформувати у дітей поняття про передвесняну засмагу дерев; розвивати спостережливість; зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до природи.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадки:
· Навесні веселить, влітку холодить, восени годує, взимку гріє. (Дерево)
· Мету, мету — не вимету,Несу, несу — не винесу,
Настане пора — само піде. (Сонячний промінь)
Чим відрізняється кора берези від кори верби?
Чому не змінився колір кори цього дерева? (Кора вкрита папером, промені сонця не
потрапляють на ділянки кори) Зробіть висновки про це природне явище. (Передвесняна засмага дерев залежить
від сили і тривалості сонячного опромінення.
І відбувається це явище тільки у другій половині зими)
Вввечері
пограйте з дітьми в дидактичну гру
«Виклади за зразком»
Немає коментарів:
Дописати коментар