ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ КАЗКИ
До вашої уваги лялькова вистава «Колобок – супермен», підготовлена нашими співробітниками. Приємного перегляду.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Переказування змісту знайомої української народної казки «Рукавичка»
Програмовий зміст: учити переказувати зміст знайомої казки за допомогою ілюстрацій, асоціацій і запитань вихователя; розвивати спостережливість.
Малювання «Рукавичка»
Програмовий зміст: вчити дітей прикрашати рукавичку лініями та мазками, ритмічно наносити їх на аркуш паперу; розвивати пам'ять, фантазію, естетичний смак; виховувати любов до казок.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в глибину з гімнастичної лави або куба. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра «М`яч у колі»
Програмовий зміст: навчати правильно відштовхуватись під час стрибка в глибину (з висоти 10 – 15см) та закріплювати вміння пролізати під дугою; розвивати координацію рухів, спритність, рівновагу; виховувати любов до фізичних вправ.
Інвентар: гімнастична лава, куб.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі на носках – як лисичка (40с). Звернути увагу на зовнішній вигляд дітей та стежити за поставою та диханням. Біг у середньому темпі (25).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «У лісочку». Зверніть увагу на в.п. та чітке виконання рухів:
1. Піднімання рук угору. «Деревця виросли високі – високі». В.п. – ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед – вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Повороти тулуба з рухами рук у сторони. «Деревця вітаються одне з одним». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот вправо, руки виставити в сторони, 2 – в.п; 3,4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
3. Нахили тулуба. «Сильний вітер хитає дерева». В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, виставити руки вперед. Повторити 6 разів.
4. Стрибки на місці, що чергуються з ходьбою. «Дострибнемо до гілочок». В.п. - ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 - стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина: Стрибки в глибину з гімнастичної лави або куба. Повторити 6 – 8 разів. Стежте за технікою виконання (поза плавця).
Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Повторити 3 – 4 рази. Після прорізання підвестися і сплеснути в долоні.
Рухлива гра «У ворітця»
Мета: учити прокочувати і ловити м’яч; розвивати окомір та орієнтування в просторі.
Інвентар: м’яч.
Хід гри: Діти сидять на підлозі в колі й за бажанням прокочують м’яч одне одному. Дорослий стоїть поза колом і в разі потреби підказує, кому котити м’яч.
Вказівки до гри. Показати дітям, як прокочувати м’яч, відштовхуючи його обома руками, як ловити його, витягнувши кисті рук уперед. Якщо м’яч відкотився, подати його дітям.
Дотримуватись правил гри. Повторити 3 – 4 рази.
Заключна частина: Ходьба по звивистій стежинці на носочках (35с). Зверніть увагу на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
Поради для батьків.
Розглядання кори старого дерева.
Мета: сформувати в дітей поняття про зміни, що відбулися в житті птахів, комах зимової пори; розвивати спостережливість, вміння встановлювати причинно – наслідкові зв’язки; виховувати бережливе ставлення до живої природи.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадку:
Влітку в шубі, а взимку голе. (Дерево)
Проведіть з дітьми бесіду: Підійдімо до найстарішого дерева. Давай знімемо з нього шматочок кори і подивимося, чи є там життя. Що знаходиться під корою? У кого навесні перетворяться личинки комах? Як ти вважаєш, чи завдають шкоди личинки деревам? Який птах лікує дерева? Як ще називають цього птаха? (Дятел, лікар, санітар лісу) Що шукає птах на дереві? На що схожі звуки, які видає птах під час добування личинок? Чи слід допомагати птахам взимку? Чому?
Складіть разом з дітьми описову розповідь про дятла.
На завтра нам знадобиться: картка – аркуш паперу, 3 паперових квадрата ( фіолетовий (7 х 7см), синій (6 х 6см), червоний (6 х 6см), синій круг (діаметр 6 см).
Немає коментарів:
Дописати коментар