ПРО ВСЕ НА СВІТІ
Малювання «Сукня для ляльки»
Сьогодні викличемо у дітей бажання оздоблювати лялькову сукню; будемо вчити ритмічно наносити візерунок (крапки) на тло; розвивати чуття кольору, бажання малювати.
Впевненна, що у вас вийшли дуже гарні сукні. Тож чекаю на ваші роботи!
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки у довжину з місця в обруч, покладений на підлозі. Пролізання під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра «Влучи у ворітця»
Програмовий зміст: закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки; навчити стійко приземлятись у довжину з місця; розвивати вміння утримувати рівновагу під час приземлення після стрибка у довжину з місця, координацію рухів; виховувати любов до занять фізкультурою.
Інвентар: 2 брязкальця, 3 обручі, дуга.
Підготовча частина: Ходьба (крокуємо із зайчиком) (30с). Стежте за поставою і диханням дітей. Стрибки (як зайчики) на двох ногах (35с). Намагатись виконувати на носочках. Біг (як оленятко) (25с). Слідкуйте, щоб діти якомога точніше виконували рухи.
Загальнорозвиваючі вправи «Хто живе у лісі?». Зверніть увагу на чітке виконання рухів:
1. Піднімання рук через сторони вгору з підніманням голови. «Розбудити звірят». В.п.: ноги разом, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – підняти брязкальця через сторони вгору, стукнути двічі над головою, подивитись на них, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. Нахили тулуба вперед. «Втомились наші ніжки – треба їм допомогти». В.п.: ноги нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб, руки з брязкальцями виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Повороти тулуба з підніманням брязкалець вперед. «Звірята вітаються одне з одним». В.п.: ноги нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – нахилити тулуб вперед, руки з брязкальцями підняти вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
4. Присідання. «Звірята граються один з одним». В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки з брязкальцями вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
Основна частина:
Рухлива гра «Влучи у ворітця»
Мета: учити дітей прокочувати м’яч по підлозі; розвивати окомір і спритність.
Інвентар: дуга, м’яч.
Хід гри: Дитина сидить на стільчику, підходить до визначеного місця (лінії), на відстані 1,5 – 2м від якого поставлено дугу («ворітця»). Дитина нахиляється, бере м’яч і прокочує між «ворітцями», а дорослий прокочує його у зворотному напрямі. Дитина ловить м’яч обома руками і повертається на своє місце.
Вказівки до гри. До початку гри показати, як прокочувати м’яч. Коли м’яч котиться вбік, а не у «ворітця», його бере дитина і котить знову. Згодом дитина і дорослий прокочують м’яч одне одному.
Дотримуватись правил гри. Повторити 3 – 4 рази.
Заключна частина: Ходьба у помірному темпі по «звивистій доріжці» (35с). Особливу увагу зверніть на дихання дітей. Відзначте старанність та уважність дітей.
Вірш Ірини Великої «Міська сорока»
Під час вечірньої прогулянки поспостерігайте за вечірнім небом.
Спостереження за вечірнім небом.
Мета: поглибити знання дітей про небо, небесні світила; розвивати спостереження, уміння орієнтуватись та визначати сузір’я; розвивати зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття.
Зміст спостереження:
Загадайте дітям загадку:
Толока не орана, вівці не лічені, пастух рогатий. (Небо, зорі, місяць)
Про що загадка?
Як можна назвати одним словом небо, зорі, місяць? (Космос)
Які почуття він у вас викликає? Розшукайте на небі найбільшу найяскравішу
зірку. Як вона називається? (Полярна
зірка)
В якому сузір’ї знаходиться? (Мала Ведмедиця)
Відшукайте сузір’я Великої Ведмедиці.
Складіть з дітьми описову розповідь про вечірнє небо.
Поради для батьків.
Поради для батьків.
На завтра нам знадобиться: картка (аркуш паперу), 5
плоских зображень яблук (круги), 6 слив (овали).
Немає коментарів:
Дописати коментар