понеділок, 30 січня 2023 р.

 ДЕНЬ ЗАТВЕРДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОГО ПРАПОРА УКРАЇНИ

   Доброго ранку! Маю надію, Ви в безпеці, здорові?

   Державний Прапор України – це офіційний символ, яким пишається кожен українець. Синьо-жовтий біколор прославляє нашу Україну у різних куточках світу, на всіх континентах планети Землі. Його яскраве полотнище з гармонійним поєднанням кольорів неодноразово поважно майоріло на п’єдесталах слави, на підкорених вершинах гір, над спорудами державних установ, консульств та посольств, на суміжних із сусідніми державами кордонах. Український блакитно-жовтий стяг гордо підноситься на територіях Донбасу, де мужні воїни світла й добра боронять українську землю, відстоюють державну цілісність та суверенітет. 
   Державний Прапор України – це наша гордість, наша національна святиня із багатовіковою історією свого існування.
   28 січня 1992 року ВРУ прийняла постанову "Про затвердження державним прапором України національного прапора", яким вже офіційно затвердила прямокутне полотнище із двох рівних за шириною горизонтально розташованих смуг: верхньої – синього кольору і нижньої – жовтого.

   Намалюємо "Прапор України"


   Впевненна, що з завданням ви впорались. Чекаю на ваші роботи.

   Займемось фізкультурою.
   Тема: "Кидання і ловіння м’яча обома руками знизу. Стрибки у довжину з місця через мотузок. Рухлива гра "Пташенята і кіт"
   Програмовий зміст: закріплювати вміння ловити та кидати м’яч обома руками, стрибати у довжину з місця; розвивати швидкість, витриманість, орієнтацію в просторі, спритність під час вправ з м’ячем, увагу; виховувати інтерес до фізкультури.
   Інвентар: 2 брязкальця, м’яч, мотузок.
   Підготовча частина: Ходьба та біг по рівній та звивистій доріжці (40с). Звернути увагу на поставу та дихання.
   Загальнорозвиваючі вправи з брязкальцями. Стежити, щоб діти якомога точніше виконували рухи:
   1. Піднімання рук у сторони. В.п.: Ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   3. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба.1 – поворот вправо, руки розставити в сторони, 2 – в.п., 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   4. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 - 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина: Кидання і ловіння м’яча обома руками знизу. Дитина і дорослий стоять один проти одного. Треба спіймати м’яч і повернути його дорослому. Слідкувати, щоб дитина не притискала м’яч до грудей. Повторити 6 - 8 разів.
   Стрибки у довжину з місця через мотузок. Відштовхуватись обома ногами від підлоги одночасно. Повторити 3 – 4 рази.
   Рухлива гра "Пташенята і кіт"
   Мета: удосконалювати вміння бігати врозтіч, виховувати увагу та вчити орієнтуватися у просторі.
   Інвентар: маска кота.
   Хід гри: Дорослий зображує пташку, одна дитина – "кіт", друга – "пташеня".
   "Кіт" сидить на стільці на одному боці кімнати (майданчика). "Пташка" з "пташеням" ходить і бігає по кімнаті. "Пташеня" біля "пташки" присідає, удає, що клює зерно і п’є водичку. Потім "пташка" перебігає в інше місце, «пташеня» біжить за нею, розмахуючи крилами (піднімаючи руки в сторони). Наближаючись до "кота", дорослий говорить:
   Кіт очі відкриває
   І пташенят доганяє.
   "Кіт" нявчить і біжить за "птахами" , які тікають в умовне місце. "Пташка" (дорослий) захищає "пташеня", розводячи руки в сторони, і говорить: "Геть, кішко, не віддам тобі пташеня". Гру повторюють 3 – 4 рази.
   Вказівки до гри: Після присідання (коли "пташки клюють зернятко") діти встають, прогинаючись, відводять руки в сторони і опускають їх. Присідання і піднімання рук у сторони повторюють 2 – 3 рази.
   Заключна частина: Ходьба і вправи на відновлення дихання (25с). Особлива увага на поставу та дихання. Відзначити старанність та уважність дітей.

   Пора на прогулянку. Ви вже були сьогодні на вулиці? Ні? Тоді мерщій спостерігати за сонцем. Будьте обережні, не нехтуйте сигналом повітряної тривоги.
   Спостереження за сонцем.
   Мета: вчити дітей визначати висоту стояння сонця, а також його траєкторію, пояснити ці явища, розвивати спостережливість, пізнавальні інтереси, мислення, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, любов до природи.
   Зміст спостереження: Прочитайте дітям вірш Василя Шаройка "Де сонечко ховається?"
   Запитав Іванко в Нати:
   — Хочу я давно узнати:
   Коли ніч уже надворі,
   Сонце де ховається?
   — А воно тоді на зорі
   В небі розсилається.
   Запитання: А як ви вважаєте, де ховається сонечко?
   

   Поради для батьків: "Розкажи мені". Безкоштовна інтернет - платформа для психологічних
консультацій. https://tellme.com.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар