четвер, 26 січня 2023 р.

 ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я "ЗБЕРІГАЙМО ЗЕМЛЮ І ЖИТТЯ"

   Доброго ранку! Сподіваюсь у вас все добре.
   Сьогоднішный день присвятимо тому, щоб поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу, підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати бережне, господарське ставлення до природи, як до рідного дому, бажання зберегти нашу планету Земля для нащадків; виховувати бажання брати участь у посильній природоохоронній роботі .
   Загадайте дітям загадку:
   Який найдорожчий скарб у світі? (Природа)
   Які слова асоціюються з поняттям "природа"? (Людина, тварина, рослина, повітря, ґрунт)
   Чому природа – це найдорожчий скарб? (Природа дає людині життя і здоров’я)
   Природа – це все що ми бачимо, чуємо, відчуваємо, все, що ми використовуємо в житті, праці, навчанні.
   Природа – це джерело краси, вона викликає в нас почуття радості, щирого захоплення.
   Природа – це джерело доброти. Піклування про неї робить людину доброю та благороднішою.
   Прочитайте дітям казку:
   - Жили – були у всесвіті дев’ять сестер, дев’ять красунь. Та одна з них була найчарівніша. Милувала вона своїми чистими блакитними очами - озерцями, дзвінким життєрадісним голосом, що розливався пташиним щебетом, линув перегуками лісових жителів та видзвонював крихітними цвіркунами. Розвівалося на вітрах її розкішне зелене волосся з переплетеного березового та вербового гілля. А ще красуня мала чарівну вдачу. Ступить крок і заллється все навколо бузковими кольорами, засміється – і розсиплеться пролісковий цвіт, притихне в задумі – і видніється рожевий обрій…
   - Чи впізнали ви цю красуню? (Земля)
   Це наша планета, наша домівка у Всесвіті, яку ми порівнюємо з чарівною дівчиною.
   … Та минав час. Почали тьмяніти і міліти її очі - озерця, рідшати волосся, затихати голос…
   Проведіть бесіду: "У мою душу закрадається тривога, а у вашу? Адже Земля – це наша домівка.
   Що саме непокоїть і тривожить вас?" (Міліють і забруднюються ріки, вирубуються ліси, зникають деякі рослини, люди часто винищують тварин і птахів).

   Пограйте в дидактичну гру "Шкідливо – корисно"
   Діти розглядають зображенням дій людей, які шкодять природі і які приносять користь (якщо шкідливо тупають ніжками, якщо корисні дії плескають в долоні).


   


  

   Щоб бути справжніми захисниками природи нашої Землі потрібно бути здоровими, сильними, спритними. Займемось фізкультурою.
   Тема: "Стрибки у висоту з місця. Кидання м’яча обома руками знизу в кошик. Рухлива гра "Пташка і пташенята"
   Програмовий зміст: навчити стрибати у висоту з місця; удосконалювати вміння кидати м’яч обома руками знизу в кошик; розвивати координацію та красу рухів, орієнтацію у просторі, окомір, фантазію, уяву, увагу; виховувати інтерес до фізичних вправ.
   Інвентар: 2 брязкальця, 2 стояки, мотузок, м’яч, кошик.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30с). Біг (25с). Звернути увагу на поставу та дихання.
   Загальнорозвиваючі вправи з брязкальцями. Стежити, щоб діти якомога точніше виконували рухи:
   1. Піднімання рук у сторони. В.п.: Ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки в сторони, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – нахил вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 4 рази.
   3. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки вздовж тулуба.1 – поворот вправо, руки розставити в сторони, 2 – в.п., 3, 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   4. Присідання. В.п.: п’яти разом, носки нарізно, руки вздовж тулуба. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбою. 1 - 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина: Стрибки у висоту з місця (підряд 2 рази). Між двома стояками натягнути мотузок на 10 – 15 см вище від піднятої вгору руки дитини. Прив`язати 2 брязкальці. Перед стрибком трохи зігнути ноги, енергійно відштовхуватись обома ногами. Повторити 6 разів.
   Кидання м’яча обома руками знизу в кошик (відстань 2 м). Не притискати м’яч до грудей. Повторити 6 разів.
   Рухлива гра "Пташка і пташенята".
   Мета: учити дітей ходити та бігати врозтіч, не наштовхуючись одне на одного; виховувати увагу, вчити орієнтуватися в просторі.
   Інвентар: обруч.
   Хід гри: Дитина – "пташеня", дорослий – "мати – пташка", вони мають "гніздо" - обруч. Дорослий говорить: "Полетіли пташки". Дитина вибігає з "гнізда" , стрибає, махає руками, ніби пташка крилами, бігає по кімнаті. Після слів дорослого "Летіть додому, пташенята", вони разом зі своєю "мамою" повертаються в "гніздо" і стають у обруч. "Пташка – мати", наче вкладаючи зернятко в долоні, годує їх.
   Вказівки до гри: "Пташки" вилітають з гнізд й повертаються до нього тільки за сигналом дорослого.
   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі з рухами рук (25с). Особливу увагу звернути на дихання. Відмітити старанність та уважність дитини.

   Далі психологічна хвилинка.
   Перегляньте разом з малятам мультфільм "Маленький Бу" - коротенькі історії по 3-4 хвилини про двох дітей Солю і Славка і їх друга Бу. Тут розповідається про правила поведінки, безпеку, відповідальність тощо. Добрий і теплий український мультфільм. Доступно на YouTube.

   Пора на прогулянку. Не забувайте про правила безпеки під час прогулянки, не нехтуйте сигналом повітряної тривоги.
   Спостереження за сонцем.
   Мета: вчити дітей визначати висоту стояння сонця, а також його траєкторію, пояснити ці явища, розвивати спостережливість, пізнавальні інтереси, мислення, зв’язне мовлення; виховувати естетичні почуття, любов до природи.
   Зміст спостереження:  
   Загадайте дітям загадку:
   Голуба хустина, жовтий клубок
   По хустині качається, людям усміхається. (Небо і сонце)
   Задайте дітям запитання: Де зараз знаходиться соне на небосхилі? Як визначити висоту сонцестояння? Де знаходилось сонце вранці? А коли повертаєтесь з вечірньої прогулянки, де воно знаходиться? Якою є тривалість дня?
   Загадайте дітям загадки:
  • Всі його люблять, всі його чекають, а хто подивиться, кожен скривиться. (Сонце)
  • Зайде в дім — не виженеш дрючком, прийде час — сам вийде. (Промінь сонця)
   На сьогодні це вся інформація. До побачення.









Немає коментарів:

Дописати коментар