ПЛИВУТЬ ХМАРИНКИ
Доброго ранку,
шановні батьки і любі малята! Маю надію, що Ви розпочали свій день з ранкової
гімнастики з іграшками.
Зарядились бадьорістю й силою?!
А Ви знаєте, що хмари не тільки красиві на вигляд, але
й їх можна використовувати як засіб передбачати погоду. Ми
помічаємо їх майже кожного разу, коли дивимося на небо, і вони були джерелом
зачарування з зорі часів. Художники черпали в них натхнення та надали іншим
можливість оцінити, як буде розвиватися погода.
Мабуть,
кожен з нас помічав дивні хмари, які схожі на тварин, рослин чи інші предмети.
Наша
уява могла малювати з цих пухнастиків чудовищ, які з рухом вітру
перетворювалися у безневинних котиків, собачок чи слоненят.
Ілюстратор
дитячих книжок Кріс Джадж повернув нас до свого дитинства, показавши деякі з
останніх фотографій хмар з невеликим додатковим бонусом.
Він домалював хмаринкам деталі, немов щоб заповнити прогалини в нашій
уяві.
Тож уявимо себе художниками і намалюємо, як «По небу пливуть хмаринки». Малювати будемо нетрадиційно – свічкою. Тож дивіться уважно. Я впевнення, що у вас все вийде.
Я знаю, що було важко, але ви впорались! Молодці!
Треба трошки розім’ятись.
Займемось фізкультурою. Запрошую у
«Подорож з лялькою Оленкою»
Будемо розвивати навички ходьби по
обмеженій площі опори та кидання м’яча обома руками знизу в кошик, координацію
рухів, вміння орієнтуватися на місцевості, окомір; викличемо інтерес до
виконання фізичних вправ; виховуватимемо вміння реагувати на сигнал дорослого.
Інвентар: іграшки, 2 скакалки,
м’яч, кошик.
Ходьба в середньому темпі та з високим підніманням стегна, як конячка, руки
на поясі (40с).
Біг у середньому темпі (25с),
ходьба.
Комплекс загальнорозвиваючих
вправ з іграшками.
Рухлива гра «Біжіть до мене!»
Мета: удосконалювати вміння виконувати рух за сигналом і біг по прямій; виховувати увагу, вчити орієнтуватися в просторі.
Інвентар: іграшка.
Хід гри: Дитина стоїть за 8 м від дорослого. На слова: «Аліса (ім`я дитини), біжи до мене!». Дитина біжить, а дорослий зустрічає її з простягнутими руками і каже: «Прибігла! Ну, тепер біжи назад!». Дитина біжить на своє місце. Гра повторюється 3 рази.
Вказівки до гри. Щоб зацікавити дитину, можна сказати: «Прибіг(ла)! Скажи, що у мене у руках?» (Показати яку – небудь іграшку)
Ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці» (35с)
Пора на прогулянку! Не забувайте про безпеку! Слідкуйте за сигналом повітряної тривоги!
Хмаринки, які були на небі зранку, попливли по небу далі. Але визирнуло сонечко. Воно так мало радує нас останнім часом.
Спостереження за сонцем.
Мета: сформувати у дітей знання про положення сонця на небі, про особливості цього явища; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати інтерес до явищ природи.
Загадайте дітям загадку:
Високо стоїть, одне око має,
Всюди заглядає. (Сонце)
Проведіть бесіду: Про що ця загадка? Відшукайте сонце на небосхилі. Де воно знаходиться? Чи гріє грудневе сонце? Чи гріє воно так, як восени? Яке зараз повітря? Якого кольору небо?
Нова порція порад для батьків від дитячого та сімейного психолога Світлани Ройз для батьків — про те, що робити з дитячою агресією та якими є її причини. Також Світлана ділиться декількома вправами, які допоможуть побороти агресію.
Інформація з мережі інтеренет у вільному доступі
На все добре! До
зустрічі!
Немає коментарів:
Дописати коментар