середа, 28 грудня 2022 р.

    ЧИСТОТА – ЗАПОРУКА ЗДОРОВ`Я

   Доброго ранку! Маю надію, що Ви розпочали свій ранок з ранкової гімнастики! Зарядились бадьорістю й силою і готові до співпраці!

  Сьогодні будемо вчитися відповідати на запитання за змістом картини, складати коротенькі розповіді; вправлятися у вживанні дієслів теперішнього, минулого, та майбутнього часу; розвивати мовне дихання, мовний апарат звуконаслідуванням, темп мовлення, виховувати акуратність.
   Задайте дітям запитання: «Що ви робите кожного ранку, як прокидаєтесь? Що ви робите перед тим, як сісти за стіл снідати, обідати, вечеряти?
   Подивіться уважно на цю картину.


   Що тут зображено? Розкажіть, що робить хлопчик. Як потрібно мити руки? Послухайте загадку:«Рожеве, пахуче, милке – що це?» Розкажіть, для чого потрібне мило. Що робить дівчинка?» Розкажіть про неї. Що ще є в умивальній кімнаті? Розповідь дорослого: «Діти прийшли в умивальну кімнати мити руки. Відкрили кран – полилась водичка: кап – кап – кап. Діти взяли мило, намилили руки і змили водичкою: хлюп – хлюп – хлюп. Потім витерли руки рушничками. Тепер у них чисті руки. І нам теж потрібно завжди мити руки.

   У дорослого лялька, поруч ванночка, вода, мило, рушник. Дорослий: «Наша лялька забруднила обличчя й руки. Ось у мене ванночка, вода, мило, рушник. Що спочатку треба зробити? (Налити у ванночку води) Що я роблю? Що потрібно зробити тепер? (Намочити руки, взяти мило, намилити руки) Що я роблю? Що я зробила? Що тепер потрібно зробити?» Дорослий миє ляльку, супроводжуючи свої дії словами з вірша Галини Демченко «Водичка»:
   Наберу з криниці 
   Свіжої водиці, 
   Буду умивати, 
   Буду примовляти:
   — Водичко, водичко, 
   Умий Олі личко, 
   Рожеве та біле,
   Як яблучко спіле!

   Дорослий: «Софія (ім`я дитини), покажи свій язичок. Яку ж пісеньку заспівав веселий Язичок? Слухав Язичок, як діти водичкою мили руки, захотілось йому заспівати пісеньку водички. Яку пісеньку співає водичка? Язичок почув, як Тимур відкрив кран, і потекла водичка спочатку повільно: кап – кап – кап. Як потекла водичка? Потім швидше: кап – кап – кап, кап – кап – кап. Заспіваємо разом швидко. Тетянка намилила руки і почала мити їх водичкою: хлюп – хлюп – хлюп – хлюп. Уявіть,що ви вимили руки. Покажіть свої ручки. Вони мокрі, їх треба висушити. Рушничків у нас немає, тому подмухаємо всі на ручки і висушимо їх. Діти дмухають на руки. Ось і ваші ручки тепер сухі й чисті».  

   Це вся інформація на сьогодні! Бувайте!

 



Немає коментарів:

Дописати коментар