ТАКА ГАРНА ОСЕЛЯ
Доброго ранку, шановні батьки і любі малята! Сподіваюсь у вас все добре, і ви знаходитесь в безпеці! Ранок свій малята почали з ранкової гімнастики.
Пропоную пограти в дидактичну гру "Така гарна оселя".
Діти разом з дорослим (дорослий ставить навідні запитання, дає підказки, розпочинає та закінчує речення) складають розповідь.
Варіант розповіді:
"Я живу в гарному будинку. Він великий, красивий, багатоповерховий. У цьому домі багато квартир. У мого будинку високі стіни, великі вікна, міцний дах. Мій дім яскравий – його стіни жовті, дах коричневий, а рами на вікнах білі. Біля під’їздів стоять лавочки. На них відпочивають мешканці нашого дому. Мій будинок дуже затишний. Мені він подобається".
Потім дитина за допомогою дорослого розповідає про свій будинок.
Зробіть фізкультхвилинку "Моя оселя".
Дорослий читає віршовані рядки, діти виконують рухливі дії відповідно до тексту:
Я будинок гарний маю,
(Ставлять зігнуті у ліктях руки перед собою, з’єднавши кінчики пальців)
Там давно вже проживаю.
(Крокують на місці)
В ньому стеля височенька,
(Піднімаються навшпиньки, тягнуться руками вгору)
А кімнати просторенькі,
(Розводять руки в сторони, повертаючи голову праворуч – ліворуч)
Любо жити в домі цім –
(Ритмічно плескають в долоні)
Дуже затишно у нім!
(Присідають, склавши над головою долоньки у формі «даху»)
Під час прогулянки пограйте в логіко – математичну гру "Подивись і полічи"
Дітям пропонується полічити в будинках, що перед ними двері, вікна (в одноповерховому домі, поверхи, кількість вікон на одному поверсі, під`їзди (у багатоповерховому домі). Під час використовується як кількісна так і порядкова лічба.
Психологічна хвилинка
Пропоную переглянути разом з дітьми мультфільм "Каю" - короткі, подекуди щемливі історії про хлопчика Каю і його сім’ю, підтримку, емпатію, його прагнення до автономії та самостійності, прийняття і надійну прив’язаність. Доступно на YouTube.
З усіма завданнями ви впорались! Молодці! До завтра!
Немає коментарів:
Дописати коментар