вівторок, 2 грудня 2025 р.

   ПРЕДМЕТИ ГІГІЄНИ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.

                                           

   Ранкова гімнастика
   Тема: "Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)"
   Мета: сприяти правильному формуванню постави; покращувати еластичність зв'язок і рухливість суглобів; посилювати роботу серця та легень; узгоджувати роботи рук, очей та тіла; розвивати дрібну та велику моторику, спритність; покращувати просторову орієнтацію; привчати дітей до режиму та порядку; створити бадьорий, позитивний настрій на цілий день.


   Художньо-продуктивна діяльність. Аплікація
   Тема: «Рушничок»
   Програмовий зміст: збагачувати враження дітей від образотворчої діяльності; формувати емоційну та зорову чутливість у милуванні виразністю ліній, форм, кольорів під час розглядання предметів побуту - рушничок; навчати дітей прийомів аплікації - розрізати смужки на квадрати і прямокутники, викладати орнамент із геометричних фігур, наносити клей на зображення, прикладати зображення намащеною клеєм стороною до паперу, наклеювати зображення предметів на папір, придавлюючи його долонею і розгладжуючи серветкою; закріплювати просторове орієнтування «праворуч», «ліворуч»; розвивати вміння розрізняти поняття «колір», «форма - квадрат, прямокутник»; розвивати дрібну моторику, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності, творчої ініціативи; виховувати цікавість до занять з аплікації.


   Логіко-математичний розвиток
   Тема: «Порівняння предметів за кольором та розміром. Поняття «довгий» - «короткий». Кількісна та порядкова лічба»
   Програмовий зміст: уточнити назву предметів меблів; ввести в словник дітей узагальнююче слово "меблі"; продовжувати ознайомлювати дітей з поняттям «довжина»; учити порівнювати предмети за довжиною, користуючись прийомами прикладання, правильно вживати поняття «довгий», «короткий»; закріплювати вміння рахувати кількісною лічбою; формувати посидючість, уміння самостійно виконувати завдання; виховувати уважність; розвивати мовлення, увагу, пам'ять.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Слухання музики. «Канарка», музика Вольфганга Моцарта». Автор Музичні керівники


   Правове виховання
   Тема: «Моя домівка»
   Програмовий зміст: розвивати прихильність і любов до своєї оселі, вміння фантазувати; підводити до розуміння право на житло; сприяти формуванню почуття емоційної безпеки, захищеності та прихильності до власного життєвого простору, усвідомлення дому як найнадійнішого і найкомфортнішого місця.


   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Відмінності»
   Мета: розвиток зорового сприймання, уваги.

   Робота з родинами ВПО

   Тема: "Дихальні техніки для зняття стресу та панічних атак"
   Вправа «Модифіковане дихання лева»
   Фахівець говорить: «Виконуючи цю вправу, уявіть, що кожний з вас – лев:
   🙎 зручно сядьте на підлогу або на стілець;
   🙎 вдихніть через ніс, наповніть живіт повітрям до кінця;
   🙎 видихніть повітря крізь широко розкритий рот зі звуком «А-а-а»;
   🙎 повторіть декілька разів».

   На завтра нам знадобиться: 


    Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар