середа, 6 серпня 2025 р.

   ТАТО, МАМА І Я - ДРУЖНА СІМ'Я

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


    Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити          загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Художньо-продуктивна діяльність. Ліплення + Правове виховання
   Тема: «Моя сім’я»
   Програмовий зміст: продовжувати поглиблювати знання дітей про сім’ю (дорослі, діти, родичі); формувати розуміння статевої приналежності, розрізнення представників чоловічої та жіночої статі; вчити передавати в ліпленні образ дорослої людини і дитини; навчати ліпити фігурку людини раціональним способом із подовженого циліндра (валика) шляхом надрізування стекою і доповнення деталями (фігурка чоловіка, хлопчика); закріплювати й ускладнювати спосіб ліплення фігурки людини з конуса (фігурки жінки, дівчинки); закріплювати вміння зображувати фігуру людини (форму, розташування, співвідношення і величину частин); вправляти в прийомах ліплення (розкачування, відтягування, згладжування місць скріплення і всієї фігури); показати можливість передавання рухів виліпленої фігурки шляхом незначної зміни розташування рук і ніг; спонукати до об’єктивного оцінювання своєї роботи, помічати виразне рішення зображення; виховувати прагнення доводити розпочату справу до кінця, любов і пошану до членів сім’ї.


   Дидактична гра
   Назва: «Збери літній гардероб»
   Мета: розширювати та активізувати словниковий запас дітей; закріпити назви елементів літнього одягу, взуття; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати акуратність, самостійність, бережливе ставлення до речей.


   Художньо-продуктивна діяльність. Музичне
   Тема: «Співи. Українська народна пісня «Пішли діти в поле». Автор Співаночки


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Можливо вдень піде дощ, візьміть парасолки і поспостерігайте за дощем. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Олесь «Дощик» 
Мета: сформувати в дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його особливостями залежно від пори року; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.


   Задайте дітям запитання:
   ✌ 3 яким проханням звертаються діти до дощику? Вітрику?
   ✌ На які результати чекають діти? 
   ✌ Про який дощик ідеться? Якої це пори року?

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Виклади чоловічка»
   Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріп-лювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слі-дувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар