пʼятниця, 22 серпня 2025 р.

   ДЕНЬ ДЕРЖАВНОГО ПРАПОРА УКРАЇНИ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повтор
ити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою); розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Художня література
   Тема: «Державний прапор України»
   Програмовий зміст: продовжувати формувати знання дітей про рідну країну – Україну, про державний символ – прапор; розвивати окомір мислення; виховувати глибоке почуття любові до рідної країни, сприяти усвідомленню своєї національної приналежності.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з розбігу. Метання торбинки з піском із-за спини через плече на дальність». Рухлива гра «Лисиця в курнику»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння стрибати в довжину з розбігу; удосконалювати вміння метати торбинку з піском із-за спини через плече на дальність; розвивати спритність та вміння орієнтуватися у просторі під час гри.
   Інвентар: мат, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба «змійкою» із зміною напряму (45 сек).


   Ходьба на носках (20 сек).


   Біг із зміною темпу (35 сек), ходьба.


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна


   
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 сек).

   Всі важливі спрви зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за жабою та послухати вірш. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: 
«Олег Орач «Що таке врода?»
Мета: допомогти дітям зрозуміти, що кожна істота, як і кожна людина, є унікальною і цінною; показати, що зовнішня думка інших не завжди відповідає внутрішньому відчуттю краси; вчити приймати себе такими, якими вони є, і будувати впевненість; спонукати задуматись про почуття інших, розуміти та поважати почуття інших. 


   Задайте дітям запитання: 
   👦 Чому не начудується жабка? 
   👦 Чи подобається вона вам? 
   👦 Поясніть значення слів: приваба, хоч з моста та в воду.
   👦 Де живе жаба? 
   👦 Якого вона кольору? 
   👦 Як вона плаває? 
   👦 Що вона їсть? 
   👦 Як вона говорить? 
   👦 Яку користь приносять жаби? 
   👦 Як необхідно до них ставитись? 
   👦 Пригадайте назви казок, у яких жаба стає царівною. 

   👧 Чому так говорять? Жаби сильно кумкають — отже буде дощ.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Нейрогімнастика»
   Мета нейрогімнастики — покращити зв'язок між лівою та правою півкулями мозку. Це допомагає синхронізувати їхню роботу, що, своєю чергою, позитивно впливає на багато аспектів життя.
   Основні переваги та цілі нейрогімнастики:
   Покращення пам'яті та уваги. Регулярні вправи допомагають зосередитися та краще запам'ятовувати інформацію.
   Стимулювання когнітивних функцій: Нейрогімнастика сприяє розвитку логічного мислення, креативності та швидкості реакції.
   Зняття стресу та напруги:
   Вправи допомагають розслабитися, знизити рівень тривожності та покращити емоційний стан.
   Розвиток дрібної моторики:
   Багато вправ залучають рухи пальців і кистей рук, що особливо корисно для дітей та людей похилого віку.
   Покращення координації рухів. Синхронні вправи допомагають краще відчувати своє тіло та контролювати його рухи.
   Простіше кажучи, нейрогімнастика тренує мозок, роблячи його більш гнучким, ефективним та стійким до щоденних навантажень.




   Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
   Тема: «Вправа для заспокоєння «Сонячне левеня»
   Мета: Ця вправа проста, але має глибину: вона торкається дихання, тіла, уваги, підтримки і зв’язку – а це ключ до відновлення емоційної рівноваги.

  

                                         

   Консультація для батьків від дитячої психологині Надії Меланчук
   Тема: «Дитя дьявола «в дитячій?»


   Чому іграшка Labubu — не така невинна, як здається.
  🐻 Labubu — стильна, "мімішна", популярна.
Її купують, колекціонують, дарують навіть найменшим.
Але я, як лікар, хочу пояснити:
це не просто іграшка. Це образ, який може шкодити.
  👀 Кого насправді обіймає ваша дитина?
   Автор Labubu — тайванський художник Kasing Lung — створив її як дитя лісового дьявола.
Це істота з фентезі-світу з тривожною символікою: демонічні мотиви, перекошена усмішка, непропорційна голова, загрозливі зуби.
   Це "мішап" милого і потворного, який викликає неоднозначну емоцію.
У дорослого — цікавість.
У дитини — внутрішнє напруження, навіть якщо вона це не усвідомлює.
   👬 Як дитяча психіка це сприймає?
   Діти дошкільного віку ще не вміють чітко розрізняти вигадку і реальність.
Монстрик із зубами для них — не прикол. Це реальна загроза.
В результаті — реакція тіла:
   ❗ Порушення сну
 ❗ Нічні страхи
 ❗ Боязнь темряви чи звуків
 ❗ Енурез
 ❗ Підвищена тривожність
 ❗ Агресивність або емоційні зриви
   👭 Інші проблеми, які не видно з першого погляду:
   ✅ Адаптація через страх втратити приналежність.
Діти часто просять Labubu не через інтерес, а "бо у всіх є". Це спосіб бути своїм, але не завжди — безпечний.
   ✅ Розмиття понять про добро і зло.
Монстр — герой. Потвора — милашка.
Це формує спотворене уявлення про красу, емпатію, безпеку.
   ✅ Нервова система “перегрівається”.
Деформовані, емоційно агресивні образи — як енергетик замість їжі. Дають сильний викид емоцій, але руйнують здатність до глибокої гри, концентрації та саморегуляції.
   💭 Це не фантазії. Це вже реальність.
   Я отримала вже кілька історій від батьків, у дітей яких після появи Labubu з’явилися нічні жахи, боязнь тіней, страх залишатись на самоті, порушення сну.
Це не вигадка. Це — реакція дитячої психіки на “модну” загрозу.
   🚩 Висновок:
   🐻 Я не проти колекціонування чи мистецтва.
Але маленькі діти мають право на світ, у якому їм не страшно.
Не все модне — безпечне.
Не кожна мила мордочка — добра.

    Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар