понеділок, 11 серпня 2025 р.

В МАГАЗИНІ ОДЯГУ

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.


   Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити          загальнорозвиваючі вправи; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Модна крамниця»
   Програсовий зміст: вчити дітей називати предмети одягу; допомогти засвоїти правильні форми родового відмінка множини іменників (багато туфель, шкарпеток); активізувати словник дітей словами: мода, покупець, продавець, назвами предметів одягу та взуття; ознайомити зі словами «вітрина», «початківець», прислів’ям: «Хоч шовк одягни нечупару, а все дивитися нема на що».


   Художньо-продуктивна діяль-ність. Музичне
   Тема: «Музично-ритмічна діяльність. Музично-ритмічна вправа «Знайди своє місце в колоні», музика Юрія Шишакова. Автор Віта Гончарова
   Мета: ознайомити з вправою, вчити дітей сприймати музику, показ і пояснення рухів, починати і закінчувати вправу разом з музикою


   Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки поспостерігайте за рослинами, птахами, дотримуйтесь правил поводження в природному довкіллі Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: "Леся Українка «Бережіть природу, любі діти"
Мета: виховувати дбайливе ставлення до природи, відповідальність за її збереження; формувати екологічну свідомість, любов та повагу до природи; допомогти дітям усвідомити, що дбайливе ставлення до природи є проявом доброти та чуйності; спонукати не  просто знати про важливість природи, а й активно піклуватися про неї; збагатити словниковий запас; у доступній та образній формі донести важливі ідеї про екологію та взаємозв'язок людини з природою.


   Задайте дітям запитання:
   👀 До чого закликає дітей Леся Українка?
   👀 Доберіть заголовок до вірша.
   👀 Поясніть вислови: маймо в серці зерна доброти, спів почуєте душі своєї.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
   Назва: «Веселі лабіринти»
   Мета: розвиток зорово-просторового орієнтування, уваги, дрібної моторики.


Консультація для батьків

🟡 Шановні батьки!

Сьогодні ми з вами поговоримо про надзвичайно важливу тему — виховання національної свідомості у дітей.

У наш непростий час, коли Україна бореться за свою свободу, мову і культуру, завдання родини і дошкільного закладу — формувати в дитині справжню українську особистість.

І першим шляхом до цього є — дитячі серця і душі, відкриті до краси рідного мистецтва.

🟨 Хто така «національна особистість»?

Це не лише людина, яка носить вишиванку.
Це — людина, яка:

  • знає своє коріння,
  • любить свою мову,
  • поважає традиції свого народу,
  • гордиться тим, що вона — українець чи українка.

Формування національної свідомості починається не в шкільному підручнику, а з того, як мама співає колискову, як дитина бачить писанку, ліпить глиняного коника чи чує народну казку.

🟥 Актуальні проблеми, які ми спостерігаємо:

  1. 🔹 Втрата емоційного зв’язку з традицією.
    У сучасному інформаційному світі дитина часто знайомиться з мультфільмами й героями інших культур швидше, ніж з українськими.
  2. 🔹 Малий обсяг практичної творчості.
    Багато дітей не мають доступу до справжнього дотику з народною творчістю: вишивкою, ліпленням, витинанкою.
  3. 🔹 Зниження мовної культури.
    Українська мова витісняється з побуту, що заважає дитині формувати національну ідентичність природним шляхом.
  4. 🔹 Стереотипність у подачі теми.
    Народне мистецтво часто подається як «щось старе і нецікаве», замість того, щоб показати його живим, барвистим і сучасним.

🟩 Що робимо ми в садочку:

🔸 Організовуємо заняття з ознайомлення з українським декоративним мистецтвом (петриківка, гончарство, ткацтво).
🔸 Читаємо українські казки, приказки, загадки.
🔸 Співаємо колискові, веснянки, обрядові пісні.
🔸 Створюємо поробки за народними мотивами.
🔸 Запрошуємо батьків до участі у творчих майстерках.

🧩 Як допомогти вдома?

  • Спільно слухати народну музику, співати пісні, розповідати про своє дитинство.
  • Виготовляти з дитиною вироби з природних матеріалів, ліпити, малювати.
  • Переглядати українські мультики, фільми, читати казки.
  • Розповідати про родинні традиції, вчити дитину пишатися тим, що вона — українка чи українець.

🟦 Висновок:

Формування національного характеру дитини — це не одномоментна подія, а процес, у якому важлива кожна краплинка: слово, пісня, малюнок, вишивка.

Народне мистецтво — це не лише краса. Це — душа нації, яку ми передаємо нашим дітям.
І чим більше ми залучимо дитину до цих джерел — тим сильнішою, теплішою й свідомішою вона зростатиме.

З любов’ю до наших дітей і нашої культури 💛💙

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар