вівторок, 26 серпня 2025 р.

  МОЇ УЛЮБЛЕНІ ГЕРОЇ КАЗОК

   9.00
   В Україні - загальнонаціональна хвилина мовчання для вшанування пам`яті загиблих унаслідок збройної агресії російської федерації.



    Ранкова гімнастика
   Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики»
   Мета: повтор
ити комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи із скакалкою); розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з розбігу. Метання торбинки з піском на дальність правою та лівою рукою». Рухлива гра «Мишоловка». Автор Дошкільнятко
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати у довжину з розбігу, метати торбинку з піском на дальність; розвивати спритність та вміння орієнтуватися у просторі під час гри.
   Інвентар: 2 стояки, шнур, мат, 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 сек).

   Ходьба на носках та п’ятках, руки на поясі (25 сек).

   Біг іу середньому темпі (35 сек), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ, основна частина.

   Рухлива гра «Мишоловка». Автор Дошкільнятко

   Заключна частина: Ходьба по колу врозтіч, крадькома, «як мишка» (35 сек).

   Художня література
   Тема: «Улюблені казки»
   Програмовий зміст: уточнити і збагатити знання дітей про види народних казок, учити розуміти характери казкових героїв, вирішувати проблемні ситуації; розвивати мислення, творчу уяву, емоційну чуйність, пам'ять; збагачувати словник, розвивати звукову культуру мовлення; виховувати чуйність, вміння співпереживати і розуміти героїв казки, інтерес і любов до усної народної творчості.


   Всі важливі спрви зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку, Під час прогулянки пропоную поспостерігати за кропивою. Але не забувайте про правила безпеки, не ігноруйте сигнал повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.
   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Спостереження за кропивою»
   Мета: ознайомити дітей із кропивою, її будовою, функціями частин рослини; поглибити знання про лікарські рослини; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до рослин.

   👱 Загадайте дітям загадку:
   Не гаряча, а пече, хто торкнеться — утече, 
   При дорозі не скубнеш — обминеш. 
   Дуже злющою буває ця трава, 
   Називається вона... (кропива).


   Задайте дітям запитання: 
   💁 Як називається рослина? 
   💁 Яку будову має кропива? 
   💁 Які цілющі властивості вона має? 
   💁 Як використовують рослину в харчуванні? В сільському господарстві? 
   💁 А чи можна топтати кропиву? 

   💚 Опишіть кропиву разом з дітьми за зразком:
   Вона складається із кореня, високого стебла, уквітчаного листям темно-зеленого кольору. І стебло, і листя покрите тонесенькими голочками.

   Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру.
   Назва: «Виклади чоловічка»
   Мета: розвивати дрібну моторику та координацію рухів рук; сприяти розвитку просторового уявлення та сенсорного сприйняття; закріплювати знання про будову людського тіла; розвивати логічне мислення та вміння слідувати зразку; стимулювати творчість та фантазію; виховувати терпіння та наполегливість; створювати позитивний емоційний настрій від процесу гри.



      На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.

Немає коментарів:

Дописати коментар