МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ БІОЛОГІЧНОГО РОЗМАЇТТЯ
Тема: «Комплекс вправ ранкової гімнастики (вправи з м’ячем)»
Мета: повторити комплекс вправ ранкової гімнастики м’ячем; закріплювати вміння робити загальнорозвиваючі вправи із м’ячем; розвивати увагу, спритність; виховувати любов до фізичних вправ.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Складання порівняльної описової розповіді за двома предметними картинками. Збагачення словника епітетами»
Програмовий зміст: учити складати порівняльні описові розповіді за двома предметними картинками; збагачувати словник епітетами, дієсловами, ввести узагальнюючі слова: птахи, свійські тварини, хижі тварини; розвивати фонематичний слух, визначати місце звука в слові; виховувати уважність, уміння працювати за словесною інструкцією.
Дидактична гра
Назва: «Хто у темряві сховався?»
Мета: закріпити знання про зовнішній вигляд тварин; формувати вміння впізнавати тварин за контуром; розвивати уважність, уяву, зорову пам’ять, аналітичне мислення; стимулювати мовленнєву активність; виховувати любов до природи, інтерес до живого світу, бережливе ставлення до тварин.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль». Рухлива гра «Не спізнюйся»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння ходити по гімнастичній лаві, стрибати в глибину та метати торбинку з піском у вертикальну ціль; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: гімнастична лава, мат, щит, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба «змійкою» чергуються з бігом із зміною напряму (45 сек).
Ходьба на носках, «як лисичка» (25 сек).
Біг із зміною темпу (35 сек),
ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед-назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п.; 3, 4 – те саме назад. Повто-рити 6 разів у повільному темпі.
2. Піднімання рук через сторони угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо; 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво Повто-рити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 –те саме вліво. Пов-торити 6 разів у повільному темпі.
5. Рухи зігнутими в колінах ногами вгору та вниз з в.п. – лежачи на підлозі.1 – підняти праву ногу угору, 2 – в.п.; 3 – 4 - те саме лівою ногою.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах; 5 – 8 – ходьба на місці. Стрибати м`яко, на носках, дихати рівномірно. Повторити 2 рази.
Основна частина :
Рухлива гра «Не спізнюйся». Автор Дошкільнятко
Заключна частина: Ходьба (35 сек) у повільному темпі з рухами рук угору та вниз (6 – 8 раз).
Всі важливі справи зроблені. Запрошую Вас, шановні батьки, разом з дітьми на прогулянку. Під час прогулянки поспостерігайте за сонечком семикрапковим. Але не забувайте про правила безпеки під час повітряної тривоги, не беріть до рук сторонні предмети.Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Сонечко семикрапкове»
Мета: поглибити знання дітей про сонечко семикрапкове; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до комах як частинки живої природи.
Ввечері разом з дітьми пограйте в дидактичну гру
Назва: «Цікаві знахідки»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мис-лення. Правила гри: знайти на малюнку предмети, які розташовані знизу і з правої сторони.

Немає коментарів:
Дописати коментар