понеділок, 26 серпня 2024 р.

 ДЕНЬ НЕРОЗГАДАНИХ ТАЄМНИЦЬ ВОДИ

   Школа безпеки
   Тема: «Правила поведінки на воді»
   Програмовий зміст: закріпити правила безпечної поведінки на водоймах під час відпочинку, вчити бачити причинно - наслідкові зв`язки, усвідомлювати, що людина відповідальна за власні дії, розвивати логічне мислення, зв`язне мовлення, увагу, уяву, виховувати дбайливе ставлення до свого життя і здоров`я.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Метання торбинки з піском у горизонтальну ціль. Стрибки в довжину з місця через «струмок». Рухлива гра «Жабки і журавлі»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння метати торбинку з піском у горизонтальну ціль, вміння стрибати в довжину з місця; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: 2 гімнастичні палиці, обруч, 2 торбинки з піском.

   Підготовча частина: Ходьба (40 с) у середньому темпі із зупинками (4 – 5 раз) за сигналом дорослого.  



   Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (20 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. 

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Піднімання рук вгору із сплесками в долоні над головою. В.п.: о.с, руки вздовж тулуба. 1 – підняти підняти руки вгору над головою, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у середньому темпі.
   3. Повороти тулуба. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
   4. Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Жабки і журавлі». Автор Каріна Мельник 


   Заключна частина: Ходьба (35 с)  у повільному темпі з рухами рук, «як журавлі крилами».   

   Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»
   Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури (зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.

   Інформація для батьків
   Тема: «Гратися і не боятися». Епізод 3. Розвиваючі ігри для дітей. НУМО для дошкільнят
   В наймолодшому віці і до 6 років ми закладаємо фундамент особистості, тому розвиток дитини з найменшого віку є дуже важливим. Він має бути постійним та систематичним, а для цього варто мати під рукою кілька простих вправ, які можна зробити будь-де: на прогулянці, вдома чи в укритті.
   Що допоможе дорослим забезпечити дітям постійний та систематичний розвиток — дивіться у третьому епізоді «Гратися і не боятися».

   
   На завтра нам знадобиться: 



   Це вся інформація на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки.





Немає коментарів:

Дописати коментар