МОЄ МІСТО
Народознавство
Тема: «Визначні місця Харкова»
Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про рідне місто Харків, визначні місця рідного міста; викликати інтерес до історії міста; виховувати любов до рідного міста.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Пролізання під шнуром лівим та правим боком». Рухлива гра «Кольорові автомобілі».
Програмовий зміст:повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в довжину з місця; закріплювати вміння пролізати під шнуром правим та лівим боком; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: 2 шури, 2 стояки.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).
Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Пролізання під шнуром лівим та правим боком». Рухлива гра «Кольорові автомобілі».
Програмовий зміст:повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в довжину з місця; закріплювати вміння пролізати під шнуром правим та лівим боком; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: 2 шури, 2 стояки.
Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).
Ходьба на
зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (20 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Піднімання рук вгору із сплесками в долоні над головою. В.п.: о.с, руки вздовж тулуба. 1 – підняти підняти руки вгору над головою, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у середньому темпі.
3. Повороти тулуба. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
4. Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Кольорові автомобілі». Автор Каріна Мельник
Заключна
частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).
Тема: «Наші права і обов`язки»
Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з їхніми правами та обов’язками; уточнити наявність обов’язків у родині, заохочувати до розповідей про них; учити знаходити спільне та відмінне між собою та іншими людьми, відчувати себе на рівних з однолітками, усвідовлювати свої права, обов’язки, можливості; розвивати мислення, уміння порівнювати, уяву.
Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури
(зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.

Немає коментарів:
Дописати коментар