понеділок, 19 серпня 2024 р.

   МОЯ БАТЬКІВЩИНА - МОЯ УКРАЇНА
   МОЄ МІСТО


   Народознавство
   Тема: «Визначні місця Харкова»
   Програмовий зміст: поглиблювати знання дітей про рідне місто Харків, визначні місця рідного міста; викликати інтерес до історії міста; виховувати любов до рідного міста.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Пролізання під шнуром лівим та правим боком». Рухлива гра «Кольорові автомобілі».
   Програмовий зміст:повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння стрибати в довжину з місця; закріплювати вміння пролізати під шнуром правим та лівим боком; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: 2 шури, 2 стояки.

   Підготовча частина: Ходьба із зміною темпу (30 с).

   Ходьба на зовнішній стороні стопи, «як ведмедик» (20 с).


   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. 

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Піднімання рук вгору із сплесками в долоні над головою. В.п.: о.с, руки вздовж тулуба. 1 – підняти підняти руки вгору над головою, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   2. Нахили тулуба вперед. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, руки виставити вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у середньому темпі.
   3. Повороти тулуба. В.п.: сидячі на підлозі, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
   4. Присідання. В.п.: о.с, руки на поясі. 1 – присісти, руки виставити вперед, 2 – в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
   5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Кольорові автомобілі». Автор Каріна Мельник

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).

   Правове виховання
   Тема: «Наші права і обов`язки»
   Програмовий зміст: продовжити знайомити дітей з їхніми правами та обов’язками; уточнити наявність обов’язків у родині, заохочувати до розповідей про них; учити знаходити спільне та відмінне між собою та іншими людьми, відчувати себе на рівних з однолітками, усвідовлювати свої права, обов’язки, можливості; розвивати мислення, уміння порівнювати, уяву.


   Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»
   Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури (зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.


   Рекомендації для батьків
   «Відпочинок коло водойми»



 
   На завтра нам знадобиться:


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.








Немає коментарів:

Дописати коментар