МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ТИГРА
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Розповідання індійської народної казки «Дівчинка і тигр»
Програмовий зміст: ознайомити дітей з індійською народною казкою; учити уважно слухати казку; учити запам’ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати уяву, фантазію,
мислення; виховувати любов до народної казки.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки на обох ногах з просуванням уперед. Метання торбинки з піском на дальність через шнур». Рухлива гра «Сонечко і дощик»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички стрибків у довжину з місця; метання торбинки з піском на дальність через шнур; розвивати увагу й спритність.
Інвентар: обруч, 5 стрічок, 2 стояки, шнур, 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі із зупинками за сигналом дорослого (40 с).
1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч на плечах за головою. 1 – підняти обруч вгору над головою, вертикально до підлоги, подивитись на нього, 2 – опустити обруч у в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Згинання та розгинання рук перед грудьми. В.п.: о.с, обруч перед грудьми (вертикально). 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Рухи енергійні. Повторити 6 разів у середньому темпі.
3. Повороти тулуба. В.п.: сісти, схрестивши ноги, в центрі обруча, покладеного на підлогу. 1 – підняти обруч горизонтально вгору, повернути тулуб вправо, 2 –повернутись у в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Підіймаючи обруч вгору, дивитись на нього, прогнувшись у попереку. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
4. Присідання. В.п.: о.с, обруч на плечах за головою. 1 – присісти, торкнутись обручем підлоги, 2 – встати у в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Muzru4ra Садовська Галина
Як швидко допомогти дитині заспокоїтись і сконцентруватись під час стресової ситуації? Коли ми переживаємо стрес, ми можемо втрачати відчуття власного тіла. У такому стані ми наче в будинку без стін, тому дуже важливо швидко повернути відчуття кордонів. Найпростіший спосіб встановити контакт з дитиною, дати опору її тілу та вивести зі стану зцепеніння — це гра.
Поради батькам
«Гратися не боятися. Епізод 2. Розвиваючі ігри для дітей»
Ходьба на зовнішній
стороні стопи , «як ведмедик» (20 с).
Біг у середньому темпі (35 с), ходьба. Під час ходьби взяти обруч.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з обручем:1. Піднімання обруча вгору. В.п.: о.с, обруч на плечах за головою. 1 – підняти обруч вгору над головою, вертикально до підлоги, подивитись на нього, 2 – опустити обруч у в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
2. Згинання та розгинання рук перед грудьми. В.п.: о.с, обруч перед грудьми (вертикально). 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Рухи енергійні. Повторити 6 разів у середньому темпі.
3. Повороти тулуба. В.п.: сісти, схрестивши ноги, в центрі обруча, покладеного на підлогу. 1 – підняти обруч горизонтально вгору, повернути тулуб вправо, 2 –повернутись у в.п.; 3 – 4 – повторити те саме вліво. Підіймаючи обруч вгору, дивитись на нього, прогнувшись у попереку. Повторити 3 рази в кожен бік в повільному темпі.
4. Присідання. В.п.: о.с, обруч на плечах за головою. 1 – присісти, торкнутись обручем підлоги, 2 – встати у в.п. Присідати на всій ступні. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. Покласти обруч на підлогу, стати обома ногами в обруч. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Muzru4ra Садовська Галина
Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури
(зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.
Поради батькам
«Гратися не боятися. Епізод 2. Розвиваючі ігри для дітей»
На завтора нам знадобиться:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки!

Немає коментарів:
Дописати коментар