понеділок, 22 липня 2024 р.

   ЛІТНІЙ ДОЩИК


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Олесь «Дощик»
   Мета: сформувати в дітей поняття про дощ як один із видів опадів; ознайомити з його 
особливостями залежно від пори року; розви-вати спостережливість; виховувати естетичні почуття, пізнавальні інтереси.   


   Запитання:
☝З яким проханням звертаються діти до дощмку? Вітрику?
☝На які результати чекають діти?
☝Про який дощик ідеться?  Якої це пори року?

   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Пролізання в обруч лівим та правим боком. Метання торбинки з піском у вертикальну ціль». Рухлива гра «Діти і вовк»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; продовжувати вчити пролізати в обруч лівим та правим боком, метати торбинку з піском із – за спини через плече у вертикальну ціль; удосконалювати навички ходьби та бігу.
   Інвентар: 2 стояки, обруч, 2 торбинки з піском, щит.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).

   Ходьба з підніманням високо ніг, «як конячка» (25 с).


   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба


   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання рук угору із сплесками в долоні над головою. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, сплеснути в долоні, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п.: сидячи на підлозі, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Діти і вовк». Автор Мороз О.О.


   Заключна частина: Ходьба (30 с) у повільному темпі на носках, «як лисичка».

   Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»
   Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури (зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.

   Поради батькам
   «Гратися і не боятися». Епізод 1. Взаємодія дорослого з дитиною»
   Повітряні тривоги і нестабільність під час війни виснажують. Особливо дітей, які від постійного стресу можуть почуватись розгубленими. У кризових ситуаціях дорослі мають забезпечити дітям психоемоційну стабільність, дати їм ментальну опору. І в цьому допоможуть прості вправи та ігри.
   На що треба звертати увагу, коли ми і прагнемо відволікти дитину від переживань і зацікавити її? Дивіться у першому епізоді «Гратися і не боятися».


   На завтра нам знадобиться: 


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки!




Немає коментарів:

Дописати коментар