ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Анатолій Матвійчук «Ми – Українці»
Програмовий зміст:поглибити знання дітей про перелітних птахів; розвивати спостережливість, увагу, уяву; виховувати любов до України та наших пернатих друзів.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком. Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем зачеплена за щабель гімнастичної стінки». Рухлива гра «Знайди свій колір»
Програмовий зміст: закріплювати вміння ходити по гімнастичній лаві приставним кроком та стрибати в глибину, лазити по похилій дошці на колінах з упором на руки; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: гімнастична лава, мат, гімнастична стінка.
Тема: «Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком. Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем зачеплена за щабель гімнастичної стінки». Рухлива гра «Знайди свій колір»
Програмовий зміст: закріплювати вміння ходити по гімнастичній лаві приставним кроком та стрибати в глибину, лазити по похилій дошці на колінах з упором на руки; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: гімнастична лава, мат, гімнастична стінка.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).
Ходьба на
зовнішній стороні ступні, «як ведмедик» (25 с).
Біг у
середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед – назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме назад. Повторити 6 разів.
2. Піднімання рук угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
4. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Дидактична гра «На яку геометри-чну фігуру схожий предмет?»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури (зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.
Поради батькам
«7 правил безпечної літньої прогулянки»
Літо — пора, яку діти хочуть проводити на свіжому повітрі. Будувати замки з піску на майданчику, грати веселі ігри та насолоджуватися митями дитинства наповну.
Щоб літня прогулянка була приємною й корисною, запам’ятайте прості правила. Гуляйте з дітками безпечно!
На завтра нам знадобиться:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю та розуміння, шановні батьки! Бережіть себе та дітей!

Немає коментарів:
Дописати коментар