МИ ІЗ СПОРТОМ ДРУЗІ!
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики»
Мета: розучити комплекс вправ ранкової гімнастики; закріплювати вміння робити загально-розвиваючі вправи без предметатів; виховувати любов до фізичних вправ. Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Пролізанна під дугою на колінах з упором на руки. Ходьба по гімнастичній лаві приставним кроком». Рухлива гра «Кіт і горобчики»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння пролізати під дугою на колінах з упором на руки та прокочувати м`яч; удосконалювати вміння ходити по гімнастичній лаві та стрибати в гли- бину розвивати увагу і спритність.
Інвентар: дуга, м`яч, гімнастична лава, мат.
Підготовча частина: Ходьба парами, не тримаючись за руки
(35 с).
Ходьба на
носках (25 с).
Біг у
середньому темпі (35 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед – назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме назад. Повторити 6 разів.
2. Піднімання рук угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Кіт і горобчики». Автор Elena Semenyuta
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 с).
Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»
Мета: закріплювати знання дітей про геометричні фігури (зовнішній вигляд, назва); вчити порівнювати з предметами довкілля.
Поради батькам
«7 порад для виховання дітей без стереотипів"
На завтра нам знадобиться:

Немає коментарів:
Дописати коментар