МИ - СПОРТИВНІ МАЛЮКИ!
Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Лазіння, зігнувшись, в упорі на руки по похилій дошці, покладеній одним кінцем на куб. Стрибки на обох ногах з просуванням уперед». Рухлива гра «Жабки та чапля»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння лазити по похилій дошці, зігнувшись; навички стрибків у довжину з місця; розучити гру «Жабки і чапля».
Інвентар: куб, дошка, мат, 4 гімнастичні палиці.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Ходьба (25 с) на носках приставним кроком (лівим та правим боком).
Біг (35 с) врозтіч із зупинками (3 – 4 рази) за сигналом дорослого, ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
1. Нахили голови вперед – назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме назад. Повторити 6 разів.
2. Піднімання рук угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Жабки та чапля». МузГрА
Заключна частина:
Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).
Тема: «Олександр Копиленко «Джміль»
Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішнім виглядом; розвивати спостережливість, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.
Завдання - знайти другу половинку.
Мета: розвиток логічного мислення, уваги.

Немає коментарів:
Дописати коментар