середа, 26 червня 2024 р.

   МИ - СПОРТИВНІ МАЛЮКИ!

   Здоров’я та фізичний розвиток
   Тема: «Лазіння, зігнувшись, в упорі на руки по похилій дошці, покладеній одним кінцем на куб. Стрибки на обох ногах з просуванням уперед». Рухлива гра «Жабки та чапля»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння лазити по похилій дошці, зігнувшись; навички стрибків у довжину з місця; розучити гру «Жабки і чапля».
   Інвентар: куб, дошка, мат, 4 гімнастичні палиці.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).

   Ходьба (25 с) на носках приставним кроком (лівим та правим боком).

   Біг (35 с) врозтіч із зупинками (3 – 4 рази) за сигналом дорослого, ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Нахили голови вперед – назад. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме назад. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання рук угору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Нахили тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вправо, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   5. Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:

   Рухлива гра «Жабки та чапля». МузГрА

   Заключна частина: Ходьба по «звивистій доріжці» у повільному темпі (35 с).

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Олександр Копиленко «Джміль»
   Мета: вчити дітей розпізнавати комах за зовнішнім виглядом; розвивати спостережливість, логічне мислення, виховувати дбайливе ставлення до природного довкілля.


   Дидактична гра «Знайди другу половинку»
   Завдання - знайти другу половинку.
   Мета: розвиток логічного мислення, уваги.

   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і співпрацю, шановні батьки.










Немає коментарів:

Дописати коментар