РЕЖИМ ДНЯ
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ з малим м`ячем»
Мета: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ.
Комплекс триватиме з 27.05 по 31.05.2024
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Режим дня»
Програмовий зміст: вчити дітей розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров`я; пояснити, навіщо треба себе привчати до порядку та дисципліни; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, допитливість; виховувати дисциплінованість і охайність, цінне ставлення до власного здоров`я, стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Лазіння по гімнастичній стінці». Рухлива гра «Знайди свою пару».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці; розвивати увагу та вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: 2 шнури, гімнастична стінка, мат.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Впевнена, що у вас вийде дуже гарний посуд, діти. Тож з нетерпінням чекатиму на ваші роботи.
Інформація для батьків
«Трикутник життя»: як захистити себе, коли падає стеля чи стіна»
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Режим дня»
Програмовий зміст: вчити дітей розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров`я; пояснити, навіщо треба себе привчати до порядку та дисципліни; розвивати пам'ять, увагу, уяву, логічне мислення, допитливість; виховувати дисциплінованість і охайність, цінне ставлення до власного здоров`я, стимулювати бажання дбати про нього, рости здоровими, життєрадісними, розумними.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Лазіння по гімнастичній стінці». Рухлива гра «Знайди свою пару».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння лазити по гімнастичній стінці; розвивати увагу та вміння орієнтуватись у просторі.
Інвентар: 2 шнури, гімнастична стінка, мат.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Знайди свою пару». Автор Інна
Карауш
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, як
лисичка (30 с).
Художньо - продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «За задумом»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити посуд за задумом, застосовуючи прийом вдавлювання; вміння самостійно вибирати об`єкт для роботи та втілювати задумане; закріпити знайомі прийоми ліплення (скачування, розкачування, розгладжування, примазування); розвивати уяву, творче мислення, дрібні м`язи рук; виховувати акуратність у роботі.
Тема: «За задумом»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити посуд за задумом, застосовуючи прийом вдавлювання; вміння самостійно вибирати об`єкт для роботи та втілювати задумане; закріпити знайомі прийоми ліплення (скачування, розкачування, розгладжування, примазування); розвивати уяву, творче мислення, дрібні м`язи рук; виховувати акуратність у роботі.
Впевнена, що у вас вийде дуже гарний посуд, діти. Тож з нетерпінням чекатиму на ваші роботи.
Інформація для батьків
«Трикутник життя»: як захистити себе, коли падає стеля чи стіна»
Немає коментарів:
Дописати коментар