середа, 17 квітня 2024 р.

 ДЕНЬ ПОЖЕЖНОЇ ОХОРОНИ


   Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Екскурсія до пожежної частини»
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з пожежною машиною, людьми, які працюють на ній; дати дітям уявлення про протипожежний інвентар, його призначення; розширити уявлення про спосіб гасіння вогню; розвивати кмітливість, увагу; виховувати почуття впевненості, витримки, спостережливість, повагу й інтерес до професії пожежника.


   Дидактична гра «Що може спричинити пожежу?» 
   Мета: продовжувати формувати знання про причини загоряння, правила безпечної поведінки; дати уявлення про те, що навіть зовні безпечний предмет при неправильному користуванні може завдати шкоди; розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до власного життя та здоров`я.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки в довжину з місця через «струмок». Пролізання в обруч грудьми вперед». Рухлива гра «Влучи в ціль»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»; закріплювати навички стрибків у довжину з місця; удосконалювати вміння пролізати в обруч грудьми вперед, метати торбинку з піском під час гри.
   Інвентар: прапорець, 2 шнури, 2 стояки, обруч, 2 торбинки з піском (вагою 100 г).   Підготовча частина: Ходьба (35 с), за сигналом дорослого (піднятий вгору прапорець) зупинитись, після слова «пішли!» знову продовжувати ходьбу.

   Ходьба на носках, руки на поясі (25 с).


   Біг (25 с) у середньому темпі, ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
   1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
   2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
   4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
   5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина, рухлива гра «Влучи в ціль»:

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі  (30 с).

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Наталя Забіла «На вербі»
   Мета: поглибити знання дітей про вербу, її особливості; розвивати спостережливість;         виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.


   Дидактична гра «Знайди другу половинку»
   Мета: знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.


   Це всі завдання на сьогодні. Дякую за розуміння і спвпрацю, шановні батьки. 

























Немає коментарів:

Дописати коментар