ЩО ЗНАЧИТЬ БУТИ СПРАВЕДЛИВИМ?
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики «Велосипедисти» (власна розробка)
Мета: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ.
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Читання казки Василя Сухомлинського «Як білочка врятувала ящірку», вірша Ігоря Січовика «Морква» (власна розробка)
Програмовий зміст: виховувати і дітях розважливість, почуття справедливості, формувати вміння емоційно сприймати зміст казки, розрізняти справедливі та несправедливі вчинки казкових персонажів; закріпити та розширити знання про особливості вдачі, внутрішнього світу і зв'язок з ними їхніх намірів, бажань.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по шнуру, покладеному на підлогу у вигляді кола. Лазіння на колінах з упором на руки по дошці, яка одним кінцем зачеплена за щабель гімнастичної стінки» (власна розробка)
Рухлива гра «Діти і вовк».
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»; закріплювати навички ходьби по мотузку, покладеному на підлозі; удосконалювати вміння лазити на колінах по похилій дошці; розвивати увагу й спритність.
Інвентар: шнур, дошка, гімнастична стінка, мат.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ «Літаки»:
1. «Перевіримо мотор». Колові рухи руками перед грудьми. В.п.: о.с., руки перед грудьми, пальці стиснуті в кулаки. 1 – 6 – колові рухи зігнутими в ліктях руками з промовлянням «р – р – р»; 7 – розвести руки в сторони, пальці розтулити. Повторити 5 разів у середньому темпі.
2. «Накачаємо повітрям колеса літака». Нахили тулуба вперед. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки зігнуті у ліктях на рівні пояса, пальці стиснуті в кулаки.1 – нахилити тулуб уперед, руки випрямити, . промовляючи «ш – ш – ш», 1 – в.п. Повторити 6 разів.
3. «Літаки літають і приземляються». Нахили тулуба в сторони і опускання на коліно. В.п.: стійка «ноги нарізно», руки в сторони. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – опуститись на праве коліно, 3 – в.п.; 4 – 5 – 6 – те саме вліво. Повторити 3 рази.
4. «Підготуємось до польоту». Напівприсідання з відставленням ноги на п`яту. В.п.: о.с., руки на поясі. 1 – напівприсідання, виставити праву ногу вперед, трохи вправо на пятку; 2 – в.п.; 3 -4 – те саме з лівої ноги. Повторити 3 рази.
5. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Діти і вовк». Група Ластівка
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (30 с).
Спостереження в природному довкіллі
Тема: "Микола Сингаївський «Квітне – веснує земля…» (власна розробка)
Мета: поглибити знання дітей про ознаки весни; розвивати спостережливість;
виховувати любов до природи.
Інформація для батьків
«Вперті та неслухняні діти мають більше шансів досягти успіху у дорослому житті та заробити більше грошей»
https://zatyshok.net.ua/28726/?fbclid=IwAR1Veb6bu4rVWD_lP81ZCtXPZCj5EujPUqxC65TCYUlUpv6dYZupk_t0y5g
На завтра нам знадобиться:
Це всі завдання на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки!
Немає коментарів:
Дописати коментар