ЩО ТАКЕ "ДОБРЕ" І ЩО ТАКЕ "ПОГАНО"?
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Читання вірша Валентина Бичка «Пі-вники». Дидактична гра «Казкові персонажі та їх вади»
Програмовий зміст:формувати прагнення утримуватись від наслідування соціально несхвальних вчинків і поведінки; учити емоційно відгукуватися на прояви вад характеру; учити помічати та розрізняти в характері та зовнішності, вдачі позитивне та негативне.
Тема: «Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу у вигляді кола. Стрибки в глибину з куба». Рухлива гра «Лисиця в курнику»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби по мотузку, покладеному на підлозі у вигляді кола та вміння стійко приземлятись під час стрибків у глибину; розвивати увагу та спритність.
Інвентар: прапорець, м`яч, мотузок, куб.
Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).
Біг в розтіч (30 с), за сигналом дорослого (піднятий
вгору прапорець) діти переходять на ходьбу (2 – 3 рази), потім знов продовжують
біг.
Ходьба у спокійному темпі (30 с).
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з м`ячем:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, м`яч в руках перед грудьми. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
2. Піднімання м`яча до грудей. В.п. – о.с., м`яч тримають обома руками опущеними вниз. 1 – підняти м`яч до грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п. – сісти на підлогу, ноги нарізно, м`яч перед грудьми. 1 – нахил тулуба вперед, торкнутись м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п. – сісти на підлогу, ноги схрестити, м’яч тримати обома руками внизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти м’яч вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п. – о.с., мяч тримати обома руками опущеними вниз. 1 – присісти, згинаючи руки, торкнутись мячем грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках,
«як лисичка» (30 с).
Тема: «Перші весняні квіти»
Програмовий зміст:вчити дітей вирізати і наклеювати гарні квіти, використовуючи прийоми зрізання кутів, заокруглюючи їх, різання по прямій; закріпити вміння правильно розміщувати го-тові форми на аркуші паперу; розвивати чуття кольору, естетичний смак; виховувати самостійність, наполегливість, почуття радості від виконаної роботи.
«Як допомогти дитині впоратись зі стресом та страхом під час війни?»
https://mamovediya.com.ua/yak-dopomogty-dytyni-spravytys-zi-stresom-pid-chas-vijny
Це вся інформація на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки!
Немає коментарів:
Дописати коментар