понеділок, 25 березня 2024 р.

 ЩО ТАКЕ "ДОБРЕ" І ЩО ТАКЕ "ПОГАНО"?

   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Читання вірша Валентина Бичка «Пі-вники». Дидактична гра «Казкові персонажі та їх вади»
   Програмовий зміст:формувати прагнення утримуватись від наслідування соціально несхвальних вчинків і поведінки; учити емоційно відгукуватися на прояви вад характеру; учити помічати та розрізняти в характері та зовнішності, вдачі позитивне та негативне.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Ходьба по мотузку, покладеному на підлогу у вигляді кола. Стрибки в глибину з куба». Рухлива гра «Лисиця в курнику»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати навички ходьби по мотузку, покладеному на підлозі у вигляді кола та вміння стійко приземлятись під час стрибків у глибину; розвивати увагу та спритність.
   Інвентар: прапорець, м`яч, мотузок, куб.
   Підготовча частина: Ходьба у середньому темпі (30 с).


   Ходьба на носках, руки на поясі (25 с).


   Біг в розтіч (30 с), за сигналом дорослого (піднятий вгору прапорець) діти переходять на ходьбу (2 – 3 рази), потім знов продовжують біг.

   Ходьба у спокійному темпі (30 с).
   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з м`ячем:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, м`яч в руках перед грудьми. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання м`яча до грудей. В.п. – о.с., м`яч тримають обома руками опущеними вниз. 1 – підняти м`яч до грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п. – сісти на підлогу, ноги нарізно, м`яч перед грудьми. 1 – нахил тулуба вперед, торкнутись м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п. – сісти на підлогу, ноги схрестити, м’яч тримати обома руками внизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти м’яч вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п. – о.с., мяч тримати обома руками опущеними вниз. 1 – присісти, згинаючи руки, торкнутись мячем грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Лисиця в курнику». Автор Тетяна Володимирівна.

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі на носках, «як лисичка» (30 с).

   Художньо - продуктивна діяль-ність. Аплікація
   Тема: «Перші весняні квіти»
   Програмовий зміст:вчити дітей вирізати і наклеювати гарні квіти, використовуючи прийоми зрізання кутів, заокруглюючи їх, різання по прямій; закріпити вміння правильно розміщувати го-тові форми на аркуші паперу; розвивати чуття кольору, естетичний смак; виховувати самостійність, наполегливість, почуття радості від виконаної роботи.



   Інформація для батьків
   «Як допомогти дитині впоратись зі стресом та страхом під час війни?»
   https://mamovediya.com.ua/yak-dopomogty-dytyni-spravytys-zi-stresom-pid-chas-vijny


Це вся інформація на сьогодні. Дякую за співпрацю, шановні батьки!









Немає коментарів:

Дописати коментар