середа, 20 березня 2024 р.

   ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ КАЗКИ


   Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Розповідання казки Василя Сухомлинського «Зайчик і Місяць» та читання вірша Степана Жупанина «Весняне сонечко» 
   Програмовий зміст:ознайомити дітей зі змістом казки та вірша; учити розуміти зміст творів, давати оцінку дійовим особам; учити запам`ятовувати дійових осіб та послідовність дій; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати повагу до праці.


   Дидактична гра «Хто в казці зайвий?» 
   Мета: вчити виділяти зайвий персонаж казки; систематизувати знання казок; розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати посидючість, наполеглевість.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Стрибки у висоту з місця. Ходьба з переступанням через предмети».
Рухлива гра «Кіт і миші»
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички стрибків у висоту з місця; удосконалювати навички ходьби з переступанням через предмети; 
виробляти спритність та швидкість. 
   Інвентар: м`яч, іграшка, 5 кубиків.
   Підготовча частина: Ходьба парами зі зміною темпу (35 с).

   Ходьба на носках (20 с).

   Біг у середньому темпі (30 с), ходьба.

   Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з м`ячем:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, м`яч в руках перед грудьми. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання м`яча до грудей. В.п. – о.с., м`яч тримають обома руками опущеними вниз. 1 – підняти м`яч до грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п. – сісти на підлогу, ноги нарізно, м`яч перед грудьми. 1 – нахил тулуба вперед, торкнутись м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п. – сісти на підлогу, ноги схрестити, м’яч тримати обома руками внизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти м’яч вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п. – о.с., мяч тримати обома руками опущеними вниз. 1 – присісти, згинаючи руки, торкнутись мячем грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:

   Рухлива гра «Кіт і миші». Канал HI - MUSIC.

   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с) з підніманням і повільним опусканням рук через сторони (5 – 6 раз).

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Павло Грабовський «Зійшли сніги, шумить вода…»
   Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість; 
виховувати любов до природи.


   Дидактична гра «Знайди другу половинку»

  Завдання- знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.



   Це всі завдання на сьогодні. Дякую батькам за зворотній зв`язок.













Немає коментарів:

Дописати коментар