ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ КАЗКИ
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Розповідання казки Василя Сухомлинського «Зайчик і Місяць» та читання вірша Степана Жупанина «Весняне сонечко»
Програмовий зміст:ознайомити дітей зі змістом казки та вірша; учити розуміти зміст творів,
давати оцінку дійовим особам; учити запам`ятовувати дійових осіб та
послідовність дій; розвивати уяву, фантазію, мислення; виховувати повагу до
праці.
Мета: вчити виділяти зайвий персонаж казки; систематизувати знання казок;
розвивати логічне мислення, пам'ять; виховувати посидючість, наполеглевість.
Тема: «Стрибки у висоту з місця. Ходьба з переступанням через предмети».
Рухлива гра «Кіт і миші»
Рухлива гра «Кіт і миші»
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати навички
стрибків у висоту з місця; удосконалювати навички ходьби з переступанням
через предмети;
виробляти спритність та швидкість.
Інвентар: м`яч, іграшка, 5 кубиків.
Підготовча частина: Ходьба парами зі зміною темпу (35 с).
Підготовча частина: Ходьба парами зі зміною темпу (35 с).
Ходьба на носках (20 с).
Біг у середньому темпі (30 с), ходьба.
Копмлекс загальнорозвиваючих вправ з м`ячем:
1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, м`яч в руках перед грудьми. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
2. Піднімання м`яча до грудей. В.п. – о.с., м`яч тримають обома руками опущеними вниз. 1 – підняти м`яч до грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба вперед. В.п. – сісти на підлогу, ноги нарізно, м`яч перед грудьми. 1 – нахил тулуба вперед, торкнутись м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. Повороти тулуба в сторони. В.п. – сісти на підлогу, ноги схрестити, м’яч тримати обома руками внизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти м’яч вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
5. Присідання. В.п. – о.с., мяч тримати обома руками опущеними вниз. 1 – присісти, згинаючи руки, торкнутись мячем грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
6. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Рухлива гра «Кіт і миші». Канал HI - MUSIC.
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с) з підніманням і повільним опусканням рук через сторони (5 – 6 раз).
Спостереження в природному довкілліТема: «Павло Грабовський «Зійшли сніги, шумить вода…»
Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; розвивати спостережливість;
виховувати любов до природи.
Дидактична гра «Знайди другу половинку»
Немає коментарів:
Дописати коментар