середа, 13 березня 2024 р.

   УКРАЇНСЬКА НАРОДНА КАЗКА


   Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
   Тема: «Розповідання української народної казки «Півник і двоє мишенят» та вивчення вірша Марії Чепурної «Окрайчик» 
   Програмовий зміст: ознайомити дітей з прозовими та віршованими художніми творами; учити розуміти зміст прочитаного та давати морально – етичну оцінку поведінки героя художнього твору; закріплювати знання про продукти харчування; спонукати повторювати деякі слова та вирази з відповідною інтонацією; розвивати творчу уяву, фантазію, пам'ять, мислення; виховувати поважне ставлення до чужої праці.


   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Підтягування на руках по гімнастичній лаві. Ходьба по канату». Рухлива гра «Сонечко і дощик». 
   Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ; вчити підтягуватись на руках на гімнастичній лаві; закріплювати вміння ходити приставним кроком по канату; розвивати увагу і спритність.
   Інвентар: м`яч, гімнастична лава; канат.
   Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (30 с). 


   Ходьба на зовнішній та внутрішній сторонах стопи (25 с).

   Біг у середньому темпі (35 с), ходьба.

   Комплекс загальнорозвиваючих вправ:
   1. Повороти голови в сторони. В.п.: ноги разом, м`яч в руках перед грудьми. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
   2. Піднімання м`яча до грудей. В.п. – о.с., м`яч тримають обома руками опущеними вниз. 1 – підняти м`яч до грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   3. Нахили тулуба вперед. В.п. – сісти на підлогу, ноги нарізно, м`яч перед грудьми. 1 – нахил тулуба вперед, торкнутись м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. Повороти тулуба в сторони. В.п. – сісти на підлогу, ноги схрестити, м’яч тримати обома руками внизу. 1 – повернути тулуб вправо, підняти м’яч вперед, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази.
   5. Присідання. В.п. – о.с., мяч тримати обома руками опущеними вниз. 1 – присісти, згинаючи руки, торкнутись мячем грудей, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   6. Стрибки, що чергуються з ходьбо. В.п. – о.с. 1 – 4 стрибки на обох ногах на місці, 5 – 8 – ходьба на місці. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Сонечко і дощик». Автор Muzru4ka Садовська Галина



   Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с).

   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: «Розглядання кори старого дерева» 
   Мета: формувати у дітей поняття про зміни, що відбуваються в житті комах, птахів; розвивати спостережливість, вміння встановлювати причинно – наслідкові зв`язки; виховувати бережливе ставлення до живої природи. 


   Дидактична гра «Знайди другу половинку»
   Завдання- знайти другу половинку; розвиток логічного мислення, уваги.


Це всі завдання на сьогодні. Дякую батькам за зворотній зв`язок!











Немає коментарів:

Дописати коментар