МИ ДОЧЕКАЛИСЯ ВЕСНИ
Ранкова гімнастика
«Комплекс вправ ранкової гімнастики без предметів»
Мета: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ. Комплекс триватиме з 01.03 по 15.03.2024 року
Ознайомлення із природним довкіллям
Тема: «Здрастуйте, струмочки!»
Програмовий зміст: : формувати уявлення дітей про процеси, що відбуваються у природі рідного краю навесні (танення снігу), уточнити про їх причини та наслідки; поповнювати словниковий запас прикметниками та дієсловами; виховувати вміння радіти спілкуванню з природним довкіллям, милуватися весняними струмочками, зацікавлено ставитися до них.
Художньо - продуктивна діяльність. Малювання. Онлайн – заняття через відео – дзвінок у чат - групі соціального месенджеру Viber
Тема: «Зайчик – побігайчик»
Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей використовувати в роботі нестандартні матеріали, відображати з їх допомогою знайомі об`єкти; закріпити вміння малювати зім`ятим папером та фарбами; розвивати увагу, пам'ять, творчі здібності.
Ось такий зайчик - побігайчик у нас вийшов:
Психологічна підтримка та емоційна стабілізація
Тема: «Тото 2: серія 4. Я товаришую. Мультик. Анімаційний серіал українською»
Мета: песик Тото чує усі запахи на світі, киця Мія бачить у темряві, папужка Арчі вміє літати, а хамелеончик Ляля - змінювати колір та зникати. Усі звірята такі різні, але це не заважає їм дружити і весело проводити час! Психологиня проєкту Маріанна Новаковська зазначила: «Війна змінила і продовжує змінювати нас. Багато родин, зокрема дітей, пережили травми. Але життя продовжується і завдання дорослих - допомогти адаптуватися дітям, які зазнали поранень, серйозних ушкоджень. У цій серії ми ставили за мету показати, як це, коли в групу дитсадка приходить дитина, яка відрізняється, бо має протез. Підтримка, гра, прийняття групою з одного боку і нові сторони життя дитини – з іншого. Діти зараз – це покоління з дуже розвиненою емпатією. Вкрай важливо підтримати їх і допомогти зберегти їм відчуття дитинства і тепла, особливо коли у когось із друзів сталися сумні зміни: з ним самим, з його родиною чи з його тілом».
Тема: «Перші ознаки весни»
Мета: поглибити знання дітей про перші ознаки весни; з`ясувати лексичне значення слова березень; розвивати спостережливість; виховувати любов до природи.
Дидактична гра «Нісенитниця»
Що переплутав художник? Чого не буває?


Немає коментарів:
Дописати коментар