ЗИМОВІ ЗАБАВИ
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Слухання вірша Анатолія Костецького «Добрий сніговик» та оповідання Василя Сухомлинського «Лижі й ковзани»
Програмовий зміст: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша; розуміти зміст оповідання; формувати розуміння моралі прослуханого твору; збагачувати образний словник; спонукати до запам`ятовування віршованих рядків; розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву, фантазію, мислення; спонукати до висловлювання ставлення до прослуханих творів, до вчинків героїв; виховувати вдячність батькам за подарунки, доброзичливість та почуття дружби.
Дидактична гра «Одягни Сніговика»
Усі люблять ліпити сніговиків. Вдень можна їх ліпити, а ввечері підбирати відповідний одяг (шапку, шарф та шкарпетки) для сніговичків у рукавичках.
Мета: продовжувати вчити дітей порівнювати предмети одягу, виділяючи основні ознаки; розвивати пам'ять, увагу, мислення.
Здоров'я та фізичний розвиток
Тема: «Ходьба по обмеженій площі опори. Прокочування м`яча по підлозі обома руками». Рухлива гра «Влучи в коло» (власна розробка)
Програмовий зміст: повторити комплекс загальнорозвиваючих вправ «Конячка»; удосконалювати навички ходьби по обмеженій площі опори, вміння перекочувати м`яч по підлозі обома руками; розвивати навички метання м`яча в горизонтальну ціль, окомір; виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: 2 шнури, великийм`яч, малий м`яч, обруч.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Ходьба на носках «як лисичка» (25 с).
Біг у середньому темпі (30 с), ходьба.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «Конячка»:
1. «Конячка вітається». Нахили голови вперед. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. «Напоїмо конячку». Піднімання рук вперед. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у середньому темпі.
3. «Конячка ноги піднімає». Піднімання по черзі ніг, зігнутих у коліні. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – підняти праву ногу, зігнуту у коліні, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме повторити лівою ногою. Повторити 4 рази в середньому темпі.
4. «Погодуємо конячку». Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів у повільному темпі.
5. «Їзда на конячці». Напівприсідання пружні. В.п.: ноги разом, руки зігнуті в ліктях. 1 -4 – напівприсідання пружні; 5 – виставити праву ногу вперед і тричі підняти її та опустити («конячка б`є копитом»), 8 – стати у в.п.; 1 – 8 – те саме повторити лівою ногою. Повторити 2 рази в середньому темпі.
Основна частина: Рухлива гра «Влучи в коло».
Заключна частина: Ходьба у повільному темпі (35 с).
ВалеологіяМультфільм «Тото. Я мию ручки»
Песик ТОТО🐶 і його друзі дізнаються, чому так важливо мити руки. І хто такий супергерой пан Мило. Миємо руки весело співаючи і перемагаємо усі віруси!
Тема: «Спостереження за синичкою»
Мета: поглибити знання дітей про спосіб життя синичок взимку; розвивати спостережливість, звязне мовлення; виховувати бережливе ставлення до пернатих друзів.
Немає коментарів:
Дописати коментар