ЗА ЩО Я СЕБЕ ШАНУЮ?
Ознайомлення із соціумом
Тема: «Чи треба себе шанувати?»
Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про внутрішній світ людини; учити пишатися своїми чеснотами; виховувати здорову самолюбність, прагнення до самовдосконалення; розвивати моральні якості.
Тема: «Підлізання під шнуром грудьми вперед. Метання торбинки з піском на дальність». Рухлива гра «Курчата і кіт»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння метати торбинку з піском із – за голови дальність та підлізати під шнуром; розвивати швидкість і спритність; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
Інвентар: 2 стояки, шнур. 2 торбинки з піском.
Підготовча частина: Ходьба, що чергується з бігом «змійкою» зі зміною напрямку («цуценятко шукає спортмайданчик») (50 с).
Комплекс загальнорозвиваючих вправ «цуценятко – спортсмен»:
1. «Цуценятко вітається». Нахили голови вперед. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
2. «Цуценятко займається з гантелями». Піднімання рук через сторони вгору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. повторити 6 разів.
3. «Цуценятко шукає кістку». Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
4. «Не можна ніяк знайти». Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, руки розвести в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво.
5. «Діти, допоможемо пошукати». Присідання. В.п.: п`яти разом, руки на поясі, руки на поясі. 1 – присісти, руками торкнутися підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
6. «Цуценя радіє!». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – стрибки на обох ногах на місці, 4 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина:
Художньо - продуктивна діяльність. Ліплення
Тема: «Лялька в довгій шубці»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити ляльку в зимовому одязі, застосовуючи знайомі прийоми ліплення, дотримуючись пропорцій; закріпити вміння втілювати в своїх роботах знайомі об`єкти, відтворювати їх характерні особливості; розвивати образне мислення, дрібні м`язи рук; виховувати акуратність у роботі.
Тема: «Лялька в довгій шубці»
Програмовий зміст: вчити дітей ліпити ляльку в зимовому одязі, застосовуючи знайомі прийоми ліплення, дотримуючись пропорцій; закріпити вміння втілювати в своїх роботах знайомі об`єкти, відтворювати їх характерні особливості; розвивати образне мислення, дрібні м`язи рук; виховувати акуратність у роботі.
Спостереження в природному довкіллі
Тема: Ліна Костенко «Зимові горобці»
Мета:поглибити знання дітей про зимуючих птахів, спосіб їх життя; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.
Інформація для батьків:
«Як допомогти дитині, яку не приймають в гру»
https://childdevelop.com.ua/articles/conflict/10732/
У лютому, за доброю традицією, запрошуємо дошкільнят та учнів, позашкільників та батьків, вихователів та вчителів долучитись до міського марафону «Добро починається з тебе» та у фото- й відеороботах повідати, як саме ви та члени вашої родини / колективу протягом лютого примножуєте добро у світі, даруєте свій час, надихаєте, даєте надію, віру та підтримку тим, хто цього потребує.
Формат (горизонтальне відео тривалістю до 2 хвилин із розширенням mp4 або фото / фотоколаж у форматі .jpgабоpng) кожен учасник обирає для себе самостійно.
Проте тематика пропонується така:
1) добрі справи на підтримку захисників та захисниць;
2) добрі справи на підтримку соціально незахищених категорій громадян;
3) допомога притулкам для тварин.
У межах марафону просимо надсилати авторські матеріали, актуальні на лютий 2024 року – період проведення акції. Звіти про заходи за інший час на каналі «Харків надихає» не розміщуватимуться.
З метою захисту авторських прав варто зазначати в роботі прізвище, ім’я, заклад освіти, клас /групу / посаду, район.
Пропонуємо долучитися до нашої естафети добра в зручному форматі, надсилати матеріали протягом лютого на електронну адресу kharkiv.challenges@ukr.net, розміщувати у своїх спільнотах із позначенням спільноти Департаменту освіти Харківської міської ради та хештегом #Харків_марафон_добра_2024.
Примножуймо добро, робімо все для нашого щасливого майбутнього, щоб кожен день був добрим, щоб на нашому шляху було якомога більше добрих людей, щоб якомога частіше звучали добрі слова, щоб у наших серцях народжувалися добрі почуття, щоб наші душі жили добрими емоціями, щоб доброта, мир, милосердя та небайдужість мали місце в нашому житті та в кожній родині.
Сподіваємося, що кожен учасник цього марафону за час підготовки або перегляду матеріалів на каналі «Харків надихає» озброїться добрими почуттями, щирими намірами, гуманністю, співчуттям, милосердям і любов`ю та стане справжнім воїном добра, який буде нести мир, любов і світло.
За традицією, кращі роботи публікуватимуться в Telegram-каналах Департаменту освіти.
Додаткова інформація повідомленнями в месенджерах Viber та Telegram, +380979508755, Тетяна Олександрівна.
Немає коментарів:
Дописати коментар