понеділок, 5 лютого 2024 р.

   ЗА ЩО Я СЕБЕ ШАНУЮ?

                             
   Ознайомлення із соціумом
   Тема: «Чи треба себе шанувати?»
   Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про внутрішній світ людини; учити пишатися своїми чеснотами; виховувати здорову самолюбність, прагнення до самовдосконалення; розвивати моральні якості.



   Здоров'я та фізичний розвиток
   Тема: «Підлізання під шнуром грудьми вперед. Метання торбинки з піском на дальність». Рухлива гра «Курчата і кіт»
   Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; закріплювати вміння метати торбинку з піском із – за голови дальність та підлізати під шнуром; розвивати швидкість і спритність; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.
   Інвентар: 2 стояки, шнур. 2 торбинки з піском.
   Підготовча частина: Ходьба, що чергується з бігом «змійкою» зі зміною напрямку («цуценятко шукає спортмайданчик») (50 с).


   Комплекс загальнорозвиваючих вправ «цуценятко – спортсмен»:
   1. «Цуценятко вітається». Нахили голови вперед. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – нахил голови вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   2. «Цуценятко займається з гантелями». Піднімання рук через сторони вгору. В.п.: ноги разом, руки вздовж тулуба. 1 – підняти руки через сторони вгору, 2 – в.п. повторити 6 разів.
   3. «Цуценятко шукає кістку». Нахили тулуба вперед. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – нахил тулуба вперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   4. «Не можна ніяк знайти». Повороти тулуба в сторони. В.п.: ноги нарізно, руки на поясі. 1 – поворот тулуба вправо, руки розвести в сторони, 2 – в.п.; 3 – 4 – те саме вліво.
   5. «Діти, допоможемо пошукати». Присідання. В.п.: п`яти разом, руки на поясі, руки на поясі. 1 – присісти, руками торкнутися підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
   6. «Цуценя радіє!». Стрибки на обох ногах, що чергуються з ходьбою. В.п.: ноги разом, руки на поясі. 1 – стрибки на обох ногах на місці, 4 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
   Основна частина:


   Рухлива гра «Курчата і кіт». МузАкадемія Малюк


   Заключна частина: Ходьба з поступовим уповільненням темпу (25 с).

   Художньо - продуктивна діяльність. Ліплення
   Тема: «Лялька в довгій шубці»
   Програмовий зміст: вчити дітей ліпити ляльку в зимовому одязі, застосовуючи знайомі прийоми ліплення, дотримуючись пропорцій; закріпити вміння втілювати в своїх роботах знайомі об`єкти, відтворювати їх характерні особливості; розвивати образне мислення, дрібні м`язи рук; виховувати акуратність у роботі.


   Спостереження в природному довкіллі
   Тема: Ліна Костенко «Зимові горобці»
   Мета:поглибити знання дітей про зимуючих птахів, спосіб їх життя; розвивати спостережливість; виховувати дбайливе, бережливе ставлення до пернатих друзів.


   Інформація для батьків:
   «Як допомогти дитині, яку не приймають в гру»
   https://childdevelop.com.ua/articles/conflict/10732/


   Доброта, людяність, милосердя не мають кордонів, часових та вікових обмежень, просочують серце кожної людини на планеті. Їх ніколи не буває багато. Ми висловлюємо щиру подяку всім учасникам освітнього процесу, які долучаються до наших акцій, допомагають захисникам та волонтерять заради миру в Україні.
   У лютому, за доброю традицією, запрошуємо дошкільнят та учнів, позашкільників та батьків, вихователів та вчителів долучитись до міського марафону «Добро починається з тебе» та у фото- й відеороботах повідати, як саме ви та члени вашої родини / колективу протягом лютого примножуєте добро у світі, даруєте свій час, надихаєте, даєте надію, віру та підтримку тим, хто цього потребує.
   Формат (горизонтальне відео тривалістю до 2 хвилин із розширенням mp4 або фото / фотоколаж у форматі .jpgабоpng) кожен учасник обирає для себе самостійно.
   Проте тематика пропонується така:
   1) добрі справи на підтримку захисників та захисниць;
   2) добрі справи на підтримку соціально незахищених категорій громадян;
   3) допомога притулкам для тварин.
   У межах марафону просимо надсилати авторські матеріали, актуальні на лютий 2024 року – період проведення акції. Звіти про заходи за інший час на каналі «Харків надихає» не розміщуватимуться.
   З метою захисту авторських прав варто зазначати в роботі прізвище, ім’я, заклад освіти, клас /групу / посаду, район.
   Пропонуємо долучитися до нашої естафети добра в зручному форматі, надсилати матеріали протягом лютого на електронну адресу kharkiv.challenges@ukr.net, розміщувати у своїх спільнотах із позначенням спільноти Департаменту освіти Харківської міської ради та хештегом #Харків_марафон_добра_2024.
   Примножуймо добро, робімо все для нашого щасливого майбутнього, щоб кожен день був добрим, щоб на нашому шляху було якомога більше добрих людей, щоб якомога частіше звучали добрі слова, щоб у наших серцях народжувалися добрі почуття, щоб наші душі жили добрими емоціями, щоб доброта, мир, милосердя та небайдужість мали місце в нашому житті та в кожній родині.
   Сподіваємося, що кожен учасник цього марафону за час підготовки або перегляду матеріалів на каналі «Харків надихає» озброїться добрими почуттями, щирими намірами, гуманністю, співчуттям, милосердям і любов`ю та стане справжнім воїном добра, який буде нести мир, любов і світло.
   За традицією, кращі роботи публікуватимуться в Telegram-каналах Департаменту освіти.
   Додаткова інформація повідомленнями в месенджерах Viber та Telegram, +380979508755, Тетяна Олександрівна.



Немає коментарів:

Дописати коментар