МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ПОЛЯРНОГО ВЕДМЕДЯ
Художньо - продуктивна діяльність. Аплікація
Тема: «Полярний ведмідь»
Програмовий зміст: поглибити знання дітей про полярного ведмедя (місце проживання, зовнішній вигляд, спосіб пересування, харчування, розмноження), вчити роз`єднувати шматочок вати на декілька менших частин, викладати та наклеювати на паперову форму, закріпити вміння працювати пензлем і клеєм; виховувати любов та бережливе ставлення до тварин.
Логіко - математичний розвиток
Тема: «Прямокутник, трикутник. Поняття «довший», «коротший». Будування ряда довжин»
Програмовий зміст: Вчити знаходити предмети, подібні за формою до прямокутника й трикутника; уточнити поняття «довший», «коротший»; навчати будувати ряд довжин.
Дидактична гра «На яку геометричну фігуру схожий предмет»
Мета: Закріплювати знання дітей про геометричні
фігури, вчити співвідносити предмети з геометричними фігурами; розвивати
мислення, увагу, логіку, посидючість.
Художньо - продуктивна діяльність. Музичне
Тема: «Руханка «Я і ти». TARABAROVA (для ЮНІСЕФ Україна)
Пісню «Я і Ти» створено Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) разом зі співачкою Світланою Тарабаровою та психологинею Світланою Ройз для спецпроекту «Гратися і не боятися» за підтримки Міністерства освіти і науки України в межах Всеукраїнської програми ментального здоровʼя «Ти як?»
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Євген Гуцало «Добре мчати на санчатах»
Мета: сформувати у дітей поняття про сніг як один із видів опадів, про зимові розваги; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
Дидактична гра «Лабіринти»
Мета: розвиток зорово - просторового орієнтування, уваги, мислення.

Немає коментарів:
Дописати коментар