МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ДАРУВАННЯ КНИГИ
Художня література + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Історія виникнення книги»
Програмовий зміст: дати дітям знання про історію виникнення книги, яка пройшла шлях від малюнків на скелях до сучасної; розвивати пізнавальні інтереси; виховувати любов і бережливе ставлення до книг.
Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Прокочування м`яча обома руками по підлозі через «ворота». Ходьба та біг між двома шнурами, покладеними на підлозі». Рухлива гра «З купини на купину»
Програмовий зміст: розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ; удосконалювати вміння прокочувати м`яч обома руками у «ворота», навички ходьби та бігу по обмеженій площі опори, стрибати в довжину на обох ногах; виховувати бажання займатися спортом.
Інвентар: 2 мотузки, 2 кубики, м`яч, 3 обручі.
Підготовча частина: Ходьба зі зміною темпу (35 с).
Ходьба на
внутрішній та зовнішній сторонах стопи
(25 с).
Біг у
середньому темпі (30 с), ходьба.
1. Нахили голови в сторони. В.п.: ноги разом, руки з м`ячем опущені вниз. 1 – нахил голови вправо, 2 – в.п., 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 6 разів.
2. Піднімання м`яча вперед. В.п.: о.с., м`яч тримати обома руками, опущеними вниз. 1 – підняти м`яч уперед, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
3. Нахили тулуба в сторони. В.п.: - стійка «ноги нарізно», м`яч на голові, підтримується руками. 1 – нахилити тулуб вправо, 2 – в.п. 3 – 4 – те саме вліво. Повторити 4 рази в кожен бік.
4. Присідання. В.п.: о.с., м`яч тримати обома руками, опущеними вниз. 1 – присісти, торкнутися м`ячем підлоги, 2 – в.п. Повторити 6 разів.
5. Стрибки на обох ногах на місці. В.п.: ноги разом, м’яч тримати обома руками біля грудей. 1 – 4 – стрибки, 5 – 8 – ходьба. Повторити 2 рази.
Основна частина. Рухлива гра «З купини на купину».
Заключна частина: Ходьба (25 с) у повільному темпі на носках, «як лисичка».
Спостереження в природному довкіллі
Тема: «Спостереження за хмарами»
Мета: поглибити знання дітей про хмари; розвивати спостережливість; виховувати естетичні почуття.
Школа безпеки
Тема: «Правила поводження на водних об`єктах взимку» поради для батьків та дітей»
Мета: поглибити знання дітей про правила поводження на водних об`єктах; учити уникати небезпечних ситуацій біля водоймищ; розуміти значення правил безпечної поведінки, уміти користуватися правилами безпечної поведінки біля водоймищ; виховувати бережливе ставлення до власного здоров`я та життя.
Дидактична гра «Веселі пальчики»
Мета: розвиток зорового сприймання, уваги, мислення, дрібної моторики рук.
Немає коментарів:
Дописати коментар